16.1.11

ΚΑΝΩ ΣΚΛΗΡΗ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΚΙΛΑ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΗΓΗΣΗ; (1)










Είναι μια ερώτηση που μου κάνουνε πολύ συχνά οι αναγνώστες αυτού του blog. Δέστε το λοιπόν σαν μια ομαδική απάντηση.



Υπάρχουν πολλές εύλογες εξηγήσεις γιατί δεν χάνουμε κιλά και η συντριπτική τους πλειοψηφία έχει να κάνει σχέση με απόλυτα ελεγχόμενους παράγοντες.


Όχι ότι δεν υπάρχουν παράμετροι που δεν υπόκεινται στον έλεγχό μας όπως η κληρονομικότητα,μεταβολικές και ορμονικές δυσλειτουργίες κλπ.


Τις περισσότερες φορές όμως η κατάσταση βρίσκεται 100% στα χέρια μας και δεν πρέπει να ψάχνουμε αποδιοπομπαίο τράγο για να του φορτώσουμε αποτυχίες που προέρχονται από άγνοια ή έλλειψη θέλησης.


Έχω δει πολλές "ανεξήγητες" περιπτώσεις να εξηγούνται μια χαρά και πολύ εύκολα. Και το είδα με ανθρώπους του στενού μου περιβάλλοντος που βρήκαν λύσεις κι εξηγήσεις όταν τους το επέτρεψε ο εγωισμός τους .


Βλέπετε, τα πράγματα είναι συνήθως στη ζωή πολύ απλούστερα απ' ότι μας φαίνονται. Απλά οι περισσότεροι έχουμε μια έμφυτη τάση να αποδίδουμε συνηθισμένα γεγονότα σε συνωμοσιολογικά σενάρια και μυστικές, ανεξέλεγκτες δυνάμεις.




Τέλος του 1ου μέρους


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!




Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


5 comments:

  1. Φιλε Χρηστο, ειμαι παχυσαρκος σε αρκετα καλη φυσικη κατασταση για τα κιλα μου. Μιλησες για συνηθη υπερτιμηση των θερμιδων που νομιζει ο περισσοτερος κοσμος οτι χρειαζεται. Στην περιπτωση μου μεσω ποιας εξισωσης θα προτεινες να βρω τις θερμιδες συντηρησης μου; Harris Benedicit,Katch&McArdle ή έχεις να προτεινεις κατι καλυτερο;
    Σε ευχαριστω για τη δυνατοτητα επικοινωνιας και συνεχισε τα χρησιμα αρθρα σου!

    ReplyDelete
  2. Harris-Benedict!Υπάρχει σχετική ανάρτηση.

    ReplyDelete
  3. Βέβαια εάν πιστεύετε πως τα κάνετε ολα σωστά και δεν χάνετε τα παραπανίσια κιλά ψαχτειτε γενικότερα. Εγώ ήμουν παχύσαρκος πολλά χρονια. Με πολυ αυστηρές δίαιτες έχανα πολλά κιλά, αλλα μια πολυ αυστηρή δίαιτα ούτε ένας μοναχός δεν μπορει να την κρατάει για πάντα. Αποδείχτηκε πως είχα άπνοια στον υπνο. Αυτό δεν επέτρεπε να εχω μεταβολισμό άξιο λόγου. Όταν χρησιμοποιώ την συσκευή αντιμετώπισης χάνω πολυ εύκολα κιλά.2 μήνες που δεν την χρησιμοποιώ για λόγο που δεν ειναι του παρόντος εχω πάρει με όχι υπερβολική διατροφή 14 κιλά. Γι αυτό, το νου σας.. και το νουνού σας! άσχετο

    ReplyDelete
  4. Γίνε λιγο πιο συγκεκριμνος με τους παραγοντες.Οσο για το προβλημα με τα κιλα παιζει καθοριστικο ρολο και ο μεταβολισμος τον οποιο μπορουμε οι ιδιοι να καθορισουμε.Επειδη ειμαι γυναικα αυτο που ξερω ειναι οτι ενισχυεται κατα πολυ με την καταναλωση 1,5-2 λιτρων νερου την ημερα,πρασινο τσαι,λαχανικα κ φρουτα.
    Για το μεταβολισμο των ανδρων το μονο που γνωριζω ειναι οτι συνηθως ειναι καλυτερος απο των γυναικων κ καινε ευκολοτερα λιπος.

    ReplyDelete
  5. Διάβασε και τις συνέχειες! Ο μεταβολισμός αυξάνεται με την άσκηση και όχι με τις τροφές! Οι άντρες έχουν το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης μυικής μάζας!

    ReplyDelete