9.5.11

Πως να καίτε θερμίδες για ώρες μετά την προπόνηση










Άσκηση και afterburn: δείτε το δάσος και φτιάξτε το σώμα σας


Αν ανήκετε στην κατηγορία των χάμστερ γυμναστηρίου με συχνά και αργόσυρτα προγράμματα διαδρόμου και παρ' όλα αυτά έχετε καλή σωματική σύνθεση με μικρά ποσοστά λίπους και επαρκή μυϊκή μάζα τότε δεν χρειάζεται να διαβάσετε παρακάτω.

Αν όμως έχετε πήξει στο γυμναστήριο κι έχετε λιώσει αρκετά ζευγάρια ακριβά αθλητικά παπούτσια χωρίς μετρήσιμη πρόοδο κι επιπρόσθετα αρχίσατε να έχετε πονάκια σε γόνατα,αστραγάλους,κνήμες κλπ, συνεχίστε το διάβασμα οπωσδήποτε.

Η ένταση στην άσκηση παίζει μεγάλο ρόλο αδέλφια!!

Δεν φαντάζομαι να έχετε δει ζώα να κάνουν αερόβια με τις ώρες και σίγουρα κάποιος λόγος θα υπάρχει γι αυτό.

Η ένταση αυξάνει τo afterburn γι αρκετές ώρες μετά την προπόνηση κι αυτό είναι αναμφισβήτητο αν και είναι συζητήσιμο το μέγεθος τoυ.

Το σπουδαίο όμως με την πολύ έντονη άσκηση - και ιδίως με τα σπριντ που έχω περιγράψει συχνά - είναι ότι επιτυγχάνονται ορμονικές και μεταβολικές προσαρμογές που οδηγούν όσο κανένας άλλος τύπος άσκησης σε ευνοϊκότερες σωματικές συνθέσεις με λιγότερα ποσοστά λίπους.

Και το λίπος είναι αυτό που κατατρύχει όσο τίποτε άλλο το σύγχρονο, συνειδητοποιημένο άνθρωπο.

 Περισσότερο από το βάρος,την περιφέρεια της μέσης ή την έλλειψη μυϊκής μάζας.

Είναι τεκμηριωμένο - αν και όχι 100% ξεκάθαρο το γιατί - ότι η υψηλής έντασης άσκηση όπως τα σπριντ στοχεύει πολύ αποδοτικά στο σπλαχνικό λίπος της κοιλιάς.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα σπριντ είναι εκείνη η μορφή άσκησης που μπορεί περισσότερο από κάθε άλλη να μεταμορφώσει το σώμα μας σε χρόνους ρεκόρ.

Τα σπριντ έχουν ένα φοβερό και τρομερό πλεονέκτημα που θα αναλύσουμε - προϊούσης δυστυχώς της ώρας - στη επόμενη ανάρτηση.

Ως τότε να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!





Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

14 comments:

  1. poso 9a prepei na diarkei to zestama kai h apo9erapeia otan kanoume sprints.....?

    ReplyDelete
  2. ΧΡΗΣΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΦΡΕΣΚΕΣ ΣΑΡΔΕΛΕΣ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ) Η ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΤΕΣ ??????? ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΣΤΟ FACE MΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩhttp://www.facebook.com/giorgos.zoumis.7?ref=tn_tnmn

    ReplyDelete
  3. Κονσέρβα,όχι παστές!Για το άλλο θέμα δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη.

    ReplyDelete
  4. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ? ΔΕ ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ReplyDelete

  5. Διαβαζω διαβαζω διαβαζω οτι και αν εχεις δημοσιεύσει....εχω αρχισει και αμφιβαλω για οτι εκανα χρονια στο γυμναστήριο...
    Παντα καθομαι δυο ωρες αλλα δεν ετρεχα ποτε φοβόμουν μεση γονατα...αλλα πανω απο 10 με 15 λεπτα δεν εχω καταφερει να τρεξω...τι να κανω? Αρκει?...με την διατροφή δυσκολεύομαι λόγω προϊστορίας με βουλιμία.... Τι πρεπει να κανω γιαυτο...? Θα ηθελα και την αποψη του κοινου....

    ReplyDelete
  6. Καλησπερα! Παρακολουθω τα αρθρα σου εδω και καιρο. Βλεπω πως συχνα επαινεις τα σπριντ. Δυστυχως εγω εχω προβλημα στα γονατα και δε μπορω να κανω τρεξιμο παραπανω απο ενα ελαφρυ jogging. Εχεις καποια εναλλακτηκη γι αυτο?

    ReplyDelete
  7. Ειρήνη24 οι απαντήσεις θα πρέπει να είναι πολύ εκτενείς για αυτό σε παραπέμπω στο blog που τα έχει πιάσει όλα αυτά τα θέματα!

    ReplyDelete
  8. Κολύμπι Ιωάννα αν είναι εφικτό!

    ReplyDelete
  9. Τα ιδια κ τ α ιδια!!!!!!!!! Ελεος "αδερφε"!!!!!! Ανεβασε οταν εχεις κατι να πεις!!!!! Εχεις καταντησει αηδια!!!!!!κ ανεβασε κ φωτο σου να δουμε τλκ τι εισαι!!!!!!αντε!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Nektarios BUDO CENTERFebruary 13, 2014 at 9:47 AM

    Πολύ σωστά και χρήσιμα αυτά που αναφέρει το blog, μπορεί κάποιος να τα επιβεβαιώσει και απο άλλες πηγές Ελληνικές και ξένες. Όσον αφορά την φυσική κατάσταση ή την εικόνα αυτού που τα γράφει νομίζω ότι δεν μας αφορά και δεν είναι λόγος για να αποδεχόμαστε ή να απορρίπτουμε αυτά που γράφει. Είναι σαν να πηγαίνεις στον γιατρό και να σου λέει κόψε το τσιγάρο γιατί σου κάνει κακό και εσύ να του λές δεν σε πιστεύω αφου και εσύ καπνίζεις.

    ReplyDelete
  11. Νεκτάριε ευχαριστώ αδελφέ!

    Ανώνυμε - με όλη τη σημασία της λέξης - που τα βρίσκεις αηδία κάνε μου τη χάρη και τσακίσου από δω γιατί το δηλητήριό σου διαχέεται στο blog!

    ReplyDelete
  12. αν κανεις σπριντακια στην πισινα,ειναι το ιδιο??

    ReplyDelete
  13. Eίναι πολύ καλό αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο! Τα σπριντ πάνω στη γη δεν έχουν ταίρι στο θέμα αυτό!

    ReplyDelete