7.10.10

ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΠΝΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΚΙΛΑ;









Aν γυμνάζεστε και προσέχετε τη διατροφή σας και παρ' όλα αυτά παίρνετε εύκολα κιλά πιθανότατα είστε από αυτούς που κοιμούνται λίγο.

'Οταν λέω λίγο εννοώ λιγότερο από 5,5-6 ώρες καλής ποιότητας ύπνου.

Στο club αυτό ανήκω και εγώ και δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα για να ξεφύγω αν και έχω πλήρως κατανοήσει τα αίτια.

Η έλλειψη του ύπνου αναστατώνει τις αποκαλούμενες ορμόνες της πείνας:

- τη λεπτίνη που παράγεται από τα λιποκύτταρα και ταξιδεύει στον εγκέφαλο(υποθάλαμο) όπου ενεργοποιεί τα κύτταρα του κορεσμού και

- τη γκρελίνη που παράγεται στο στομάχι και ταξιδεύοντας στον υποθάλαμο ενεργοποιεί τα κύτταρα της πείνας.

Η έλλειψη του ύπνου λοιπόν μειώνει τα επίπεδα της λεπτίνης και - όπως ήδη το υποθέτετε - αυξάνει τα επίπεδα της γκρελίνης.

Έτσι πεινάει κανείς περισσότερο και έχει πτώση του μεταβολικού του ρυθμού μιας και η έλλειψη κορεσμού ή αλλιώς το αίσθημα της πείνας θέτει σε συναγερμό το σώμα μας που προσπαθεί να γλιτώσει θερμίδες.

Από την άλλη η έλλειψη ύπνου δεν επιτρέπει τη σωστή αποκατάσταση και δεν αφήνει περιθώρια για δυναμικές προπονήσεις.

Αναζητήστε λοιπόν το φάρμακο για την αϋπνία κι αν το εντοπίσετε θυμηθείτε κι εμένα!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!





Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας







14 comments:

  1. Ποιοτικό και αρκετό σεξ , φίλε μου...Try it !!!

    ReplyDelete
  2. Μια έντονη προπόνηση είναι ένα καλό αντίδοτο κατά της αϋπνίας κατά τη γνώμη μου.

    ReplyDelete
  3. to sex einai mia lush.meta to telos ths prakseis exeis idi xalarwsei epeidi to aima exei figei apton eggefalo kai koimasai aneta.

    ReplyDelete
  4. Καλά ας είσαι 15-20 χρόνια παντρεμένος με την ίδια γυναίκα και σου λέω εγώ!

    ReplyDelete
  5. Καλά ας είσαι 15-20 χρόνια παντρεμένος με την ίδια γυναίκα και σου λέω εγώ!

    ReplyDelete
  6. Χρήστο, Rhodiola Rosea tablets 1000mg Lamberts. Καληνύχτα... Σίσσυ

    ReplyDelete
  7. Ευχαριστώ πολύ Σίσσυ!

    ReplyDelete
  8. parte ZMA paidia kai tha deite ti oreo ypno pou tha kanete

    ReplyDelete
  9. anxos,stress,upertonikoi mues,kortisoli full,xronia afudatwsh,ergasia ston upologisth h thleorash prin koimh8eis,upologisths sto xwro poy koimase ephreazoun polu ena kalo ypno!!Ta exw perasei tsekare ta ola!!! Fadasoy oti twra pou milame ergazesai sto pc sou!!

    ReplyDelete
  10. Οχι computer 2 ώρες πριν τον ύπνο και 1 τσάι βαλεριάνα με 1 κουταλιά μέλι. Αν αυτό δεν πιάσει υπάρχει και σε χάπια βαλεριάνα ή νυχτολούλουδο ( εγώ προτιμώ τα φυσικά μέσα)Επίσης όχι τηλεόραση ή PC στο χώρο που κοιμάσαι.

    ReplyDelete
  11. "Επίσης όχι τηλεόραση ή PC στο χώρο που κοιμάσαι."
    Γιατί το λες αυτό?

    ReplyDelete
  12. Σε διαβάζω πρόσφατα. Τα περισσότερα τα ήξερα απο αυτά που γράφεις. Συμφωνώ και επαυξάνω με αυτά που λες. Για τον ύπνο, επειδή με ταλαιπωρούσε και μένα αρκετά χρόνια αϋπνία, θα σου πω τα εξής: υπάρχουν πολλοί παράγοντες που προκαλούν αϋπνία. Πρέπει να ψάξεις μόνο σου τον οργανισμό σου γιατί την προκαλεί. Όλα αυτά τα "τρικ" που γράφουν τα παιδιά παραπάνω βοηθούν. Όπως υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείς να βρεις στο ίντερνετ. Εγώ προσωπικά ησύχασα όταν κατέβασα τα επίπεδα υγρασίας του σπιτιού μου και σταμάτησε να βουλώνει η μύτη μου με αποτέλεσμα να μη μου διακόπτεται ο ύπνος. Όταν χρειαζόμουν χρησιμοποιούσα το ronal. Μόνιμη λύση για να μην παίρνω αποσυμφορητικά θα κάνω εγχείρηση στο διάφραγμα γιατί αυτό τα δημιουργεί όλα. Επιπλέον επειδή εχω δοκιμάσει διάφορα σκευάσματα- βοηθήματα- γιατροσόφια αλλά δεν εχω δει καμία διάφορα θα κάνω "διαφήμιση" χωρίς να το θέλω στο dreaminol της natural plus. Το πήρα φέτος και εχω μείνει κατευχαριστημένος. Δε το παίρνω κάθε μέρα ούτε πολυ συχνά. Μόνο όταν με απασχολούν προβλήματα ή εχω άγχος με τη δουλειά μου. Παλιότερα το μυαλό μου δε με άφηνε με τίποτα να κοιμηθώ όταν με απασχολούσε κάτι σοβαρό. Το τελευταίο διάστημα υπάρχουν φορές που το έχω πάρει και δε καταλαβαίνω πότε αποκοιμιέμαι σαν πουλάκι... Χωρίς υπερβολή μου φαίνεται απίστευτο μερικές φορές, γιατί εχω ταλαιπωρηθεί αρκετά χρόνια από τέτοια αϋπνία. Αυτά τα ολίγα... Καθαρά προσωπική εμπειρία.

    ReplyDelete
  13. http://www.becomingminimalist.com/18-darn-good-reasons-to-get-the-tv-out-of-the-bedroom/

    ReplyDelete
  14. διακοπη ολων των ειδων καφε και καφεινης αναψυτικων κλπ.
    προσπαθεια για 1 2 ωρες ορθοστασια μεσα στη μερα . οχι 1 ωρα γυμναστικης δεν αρκει ,
    στρες κλπ ρυθμιστε τα καπως
    και αν ζειτε σε μερος με θορυβο η σας ενοχλει το παραμικρο ,ωτοασπιδες και αν δεν αρκει ουτε αυτο , ακουστικα διπλα το λαπτοπ ανοιχτο να παιζει 10 hours white noise.

    ReplyDelete