26.10.10

ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΙΣΩ!








Η συστηματική σωματική άσκηση δεν είναι εύκολο πράγμα. Χρειάζεται μια συνεχή πηγή αυτοπαρακίνησης!

Τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα όταν κινείσαι σε ένα περιβάλλον που σε κρατάει στη γη ενώ εσύ θέλεις να απογειωθείς.

Με θυμάμαι μια ζωή να γυμνάζομαι μόνος. Είτε σαν μαθητής,αλλά κυρίως σαν φοιτητής ήμουν πάντα περιτριγυρισμένος από αραχτούς τύπους οι οποίοι κατά τα άλλα ήταν εξαιρετικοί φίλοι και υπέροχοι για παρέα.

Έμαθα να γυμνάζομαι μόνος μου αλλά μου έχει μείνει σαν απωθημένο το ότι ποτέ δε βρήκα τον κατάλληλο συναθλητή για να μοιράζομαι μαζί του στόχους,προγράμματα,ιδέες και για να αλληλοϋποκινούμαστε.

Πάντα το περιβάλλον μου έτεινε να με κρατήσει πίσω και πάντα έβρισκα τρόπο να ξεγλιστράω προς τα μπροστά.

Ζορίστηκα αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Κάποιοι από τις παλιοπαρέες έφυγαν πρόωρα λόγω κακής υγείας και αρκετοί είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση,τέτοια που δεν τους επιτρέπει να ζήσουν όπως θα 'θελαν.

Μην αποθαρρύνεστε από το μη υποστηρικτικό περιβάλλον σας! Εσείς κάντε απτόητοι τη δουλειά σας και θα ανταμειφθείτε πλουσιοπάροχα  με το πέρασμα του χρόνου.


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!





Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/






5 comments:

  1. Είναι και το άλλο όμως.Η παρέα στη γυμναστική δεν κάνει πάντα καλό. Όποιος συχνάζει σε γυμναστήρια ας ρίξει μια ματιά σε όσους κάνουν γυμναστική με φίλους. Συνήθως πιάνουν την κουβέντα, ξεχνιούνται και η ένταση πάει περίπατο.

    ReplyDelete
  2. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω!

    ReplyDelete
  3. ki ayto to arthraki moy arese poly!

    ReplyDelete
  4. Εχει εν μερει δικιο σ'οτι λεει ο φιλος στο πρωτο σχολιο.
    Εξαρταται ποσο συνειδητοποιημενος ειναι ο κα8ενας σ'αυτο π κανει κ ποσο αποφασισμενος ειναι ν πετυχει τ στοχο του.
    Εγω (γυμναζομαι σε γυμναστηριο) 8α η8ελα ν εχω εναν training partner (ή 'spotter' οπως το συνηθιζουν οι ξενοι) να με βοηθα οταν πιεζω τα ορια μου.. οne more rep..!
    Moνο καλο 8α μου εκανε ενας partner,ειμαι βεβαια προσηλωμενος σ'αυτο που κανω..

    ReplyDelete
  5. Διαβάζω blogs από το 1996 και αυτή είναι η ωραιότερη ανάρτηση και η μόνη που με άγγιξε !
    Χρήστο να είσαι πάντα καλά !

    ReplyDelete