10.5.11

Κτίσιμο μυϊκής μάζας και κάψιμο λίπους: το ελιξήριο της νεότητας είναι εδώ!







Άσκηση και afterburn: δείτε το δάσος και φτιάξτε το σώμα σας


Πως να καίτε θερμίδες για ώρες μετά την προπόνηση




Το πραγματικά μοναδικό πλεονέκτημα των σπριντ είναι η μεγάλη αύξηση των επιπέδων της αυξητικής ορμόνης.

Κι αυτό μ' έναν απόλυτα φυσικό και βέβαια δωρεάν τρόπο!


Απλά σκεφθείτε τι χρήμα διακινείται μέσω της παράνομης ή νόμιμης χρήσης της αυξητικής ορμόνης!


Κάτι που μπορείτε να κερδίσετε εντελώς δωρεάν και ακίνδυνα αρκεί να επιτύχετε εντάσεις ικανές να εκμαιεύσουν το ποθητό αποτέλεσμα.

Αντίθετα η λήψη αυξητικής ορμόνης μέσω ενέσεων είναι οικονομικά απλησίαστη για το ευρύ κοινό αλλά και αρκούντως επικίνδυνη μιας και είναι πρακτικά αδύνατον να καθορίσει κανείς τη σωστή δόση.


Η αυξητική ορμόνη μπορεί δίκαια να θεωρηθεί σαν ελιξήριο νεότητας μιας και όχι μόνο συνεισφέρει όσο τίποτε σε μια ευνοϊκή σωματική σύνθεση βοηθώντας στο κτίσιμο μυϊκής μάζας και στο κάψιμο του λίπους..


...αλλά επιπρόσθετα συμβάλλει ουσιαστικά και σφαιρικά στην καλή υγεία και την μακροζωία.


Ειδικότερα για όσους μπαίνετε στο στάδιο της σωματόπαυσης (η οποία ξεκινάει για πολλούς πριν από τα 30!), την περίοδο δηλαδή της ζωής όπου αρχίζει η μεγάλη μείωση στην έκκριση της αυξητικής ορμόνης αλλά  και του IGF-1 (αυξητικού παράγοντα τύπου ινσουλίνης- 1)

θα δείτε τεράστιες θετικές αλλαγές στο σώμα σας αν υιοθετήσετε έναν παρόμοιο τρόπο άσκησης.


 Γιατί όμως σπριντ και όχι βάρη ή συμβατική αερόβια για αυξητική ορμόνη;


Διότι η αυξητική ορμόνη χρειάζεται την πλήρη ενεργοποίηση των μυϊκών ινών ταχείας συστολής (τύπου ΙΙ Α) και τα σπριντ είναι ιδανικά γι αυτό σε αντίθεση με τα βάρη και την αερόβια χαμηλού/μέσου τέμπο.


Πρέπει να περάσουμε το αναερόβιο κατώφλι για μερικά λεπτά για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.


Και βέβαια τα πλεονεκτήματα της πολύ έντονης άσκησης είναι πολύ περισσότερα από την αυξημένη έκλυση της αυξητικής ορμόνης.


Θα τα δούμε όμως αύριο μαζί με μια προτεινόμενη προπόνηση ταχυτήτων.


Ως τότε να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





7 comments:

  1. Eisai megali dynami file mou.
    Keep up the good work!!!!!

    ReplyDelete
  2. Θέλω να σε ρωτησω Χρηστο το εξης
    Κανω διαλ υψηλής εντασης και εχω ξεκινησει την τελευταια εβδομαδα κ κυκλικη προπονηση με βαρη κ αυτη υψηλης εντασης (8,6,6) το σετ.το θεμα μου ειναι πως θα τα συνδιασω μεσα στην βδομαδα μου αφου μπορω 3φορες να παω.προσπαθησα να κανω σε μια μερα κ διαλ κ κυκλικο αλλα δεν ξερω αν θα το αντεξω

    ReplyDelete
  3. Χρήστο καλησπέρα,

    Οι ταχύτητες στο κολύμπι έχουν το ίδιο αποτέλεσμα ; Αν ναι, 2 φορές την εβδομάδα είναι αρκετές ?

    Keep up sharing knowledge !!

    Thank u !!

    ReplyDelete
  4. Καλησπέρα φίλε Χρήστο.Θα ήθελα να ρωτήσω η προπόνηση HIIT βοηθάει το ίδιο αποτελεσματικα με τα σπριντ? σε ενα ατομο 21% σωματικου λιπους.

    ReplyDelete
  5. Και τα σπριντ HIIT είναι. Πάνε όσο πιο δυνατά μπορείς!

    ReplyDelete
  6. Καλημερα, κανω καθημερινα βατη υψηλης εντασης αλλα θελω να δοκιμασω τα σπριντ και θελω να ρωτησω το εξης: ποσο να κανω σε καθε προπονηση αν πουμε οτι θα πηγαινω μια φορα την εβδομαδα;

    ReplyDelete
  7. http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2011/07/blog-post_4490.html

    ReplyDelete