11.11.09

ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ(1)








Βρείτε παρακάτω συγκεντρωμένες μερικές από τις καλύτερες συμβουλές σχετικά με θέματα φυσικής κατάστασης /fitness.Για λεπτομέρειες θα πρέπει να ανατρέξετε στις οικείες αναρτήσεις.

1. Αποφεύγετε όπως ο διάβολος το λιβάνι τα τρανς λιπαρά,  τη ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι.

Το σώμα μας δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια πράγματα και αποσυντονίζεται άσχημα.

Στένωση των αρτηριών,παχυσαρκία,διαβήτης τύπου 2 και χαμηλά επίπεδα ενέργειας και παραγωγικότητας είναι μερικές μόνο από τις συνέπειες που επιφέρουν οι σχετικές τροφές.

ΖΑΧΑΡΗ:Ο ΛΕΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

2. Αντίθετα τρώτε κατά βούληση λαχανικά για να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.Καταναλώνω τεράστιες ποσότητες και δεν γνωρίζω τι θα πει αρρώστια,κρύωμα,γρίπη,γιατρός,αντιβίωση,πονοκέφαλος κλπ.Αξίζει τον κόπο!



ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ:ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ(2ο)

ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ/ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ:ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ






3. Για να έχετε υψηλά επίπεδα ενέργειας όλη την ημέρα -ακόμη κι όταν κοιμάστε πολύ λίγο όπως εγώ- χωρίστε την απαιτούμενη ημερήσια θερμιδική σας πρόσληψη σε 5-6 γεύματα και τρώτε κάθε 3-3,5 ώρες.
Τρώτε φυσικές,ανεπεξέργαστες τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ:ΓΙΑΤΙ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΓΕΥΜΑΤΑ;

4. Προσπαθείτε να  ταΐζετε το σώμα σας και όχι τα συναισθήματα σας. Μάθετε να κάνετε διάκριση ανάμεσα στη βιολογική και τη συναισθηματική πείνα που δεν χρειάζεται φαγητό αλλά διαφορετικά πράγματα.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ:ΠΩΣ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ;

Μέχρι το 2ο μέρος....


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment