9.11.09

ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΟΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΠΕΙΝΑΣ


Σας έχει συμβεί ποτέ να τρώτε μεγάλες ποσότητες τροφής και να μη χορταίνετε;

Εμένα πολλές φορές πριν μελετήσω και καταλάβω τι ακριβώς γίνεται...

Αν προσέξετε, θα διαπιστώσετε ότι σχεδόν όλες οι τροφές που παρά την επαρκή κατανάλωσή τους δεν μπορούν να κορέσουν το βασανιστικό αίσθημα της διαρκούς πείνας μας, είναι κατά βάση υδατάνθρακες και μάλιστα πολυεπεξεργασμένοι.

Μερικές από τις συνηθισμένες τροφές που οδηγούν σε υπερκατανάλωση θερμίδων χωρίς τον αντίστοιχο κορεσμό του αισθήματος της πείνας είναι μεταξύ άλλων:

παγωτά,αναψυκτικά,διάφορα αρτοποιήματα,σοκολάτες,γλυκά γενικά κλπ.

Προσέξτε ότι όλες βασίζονται σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.

FITNESS/ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ: Ο ΓΛΥΚΑΙΜΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΣΕ 60"

Οι τροφές αυτές προκαλούν εκρήξεις στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και συνεπώς και της ινσουλίνης.

Αρχικά κατακλυζόμαστε από κύματα ενέργειας αλλά δυστυχώς πολύ γρήγορα την πλημμυρίδα ακολουθεί η άμπωτη.

Τότε χρειαζόμαστε ξανά τροφή  παρηγοριάς με τα ίδια χαρακτηριστικά και έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος.

Αυτός ο φαύλος κύκλος είναι και ο κύριος πρόξενος της επιδημίας της παχυσαρκίας που σαρώνει όλα τα αναπτυγμένα κράτη.

ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ-ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ-ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ




Άλλοι πεθαίνουν από πείνα και άλλοι από ασιτία!!!!

Περιορίστε στο ελάχιστο τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες .Δεν είναι φτιαγμένος ο ανθρώπινος οργανισμός για τέτοιες παρά φύση τροφές!

Οι  επεξεργασμένοι υδατάνθρακες προκαλούν ορμονική πείνα και όχι φυσική!

 Προτιμάτε:

άπαχο κρέας,αυγά ωμέγα-3,λιπαρά ψάρια,γιαούρτι,λαχανικά,φρούτα ,δημητριακά ολικής,ωμούς ξηρούς καρπούς και σπόρους.

Κάντε αυτή τη διατροφική αλλαγή,συνδυάστε την και με κάποια σωματική άσκηση και θα δείτε θεαματικές διαφορές στη σιλουέτα σας,την υγεία σας και στα επίπεδα ενέργειάς σας!!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment