9.2.10

ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΟΙ ΜΥΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΛΙΠΟΣ;









Αυτό είναι βιολογικά αδύνατο να γίνει γιατί πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικούς ιστούς και κυτταρικές δομές. Είναι ένας ακόμη μύθος του fitness.

 Όπως το νερό δεν γίνεται κρασί - παρά ίσως με κάποιο θαύμα - έτσι και οι μύες δεν πρόκειται να γίνουν λίπος.

 Εννοείται ότι και το αντίστροφο,δηλαδή η μετατροπή του λίπους σε μύες δεν είναι εφικτή ακριβώς για τους ίδιους λόγους.

Εκείνο που συμβαίνει όταν κανείς σταματήσει να γυμνάζεται είναι ότι οι μύες του συρρικνώνονται λόγω ατροφίας. Λιγότερα δομικά στοιχεία από αμινοξέα επικάθονται στους μύες και έτσι αυτοί "μαζεύουν".

Αν δε προσθέσουμε το γεγονός ότι σπάνια αυτοί οι άνθρωποι θα αναπροσαρμόσουν τη θερμιδική τους πρόσληψη στα νέα δεδομένα τότε μπορούμε με ασφάλεια να συμπεράνουμε ότι θα υπάρχει σημαντικό ενεργειακό πλεόνασμα που θα μετατραπεί σε - τι άλλο; - λίπος.

'Ετσι ένας τυχαίος παρατηρητής θα υποθέσει ότι οι μύες μετατράπηκαν σε λίπος!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




6 comments:

  1. Εχω σταματησει τον Αυγουστο το γυμναστηριο λογο κλεισηματος καλοκαιριου.Τι με συμβουλευεις για να κρατησω τους μυες μου;;

    ReplyDelete
  2. Δεν υπάρχει κανένα θέμα για τέτοια διαστήματα αλλά μπορείς να κάνεις βαράκια στο σπίτι ή ασκήσεις με το σωματικό σου βάρος!

    ReplyDelete
  3. πρεπει να αφησω καποιο διαστημα για ξεκουραση των μυων η οχι κυριε χρηστο.

    ReplyDelete
  4. Εξαρτάται από το τι προηγήθηκε αλλά γενικά κάθε 5-6 εβδομάδες χρειάζεται μια εβδομάδα ξεκούρασης!

    ReplyDelete
  5. Τραυμάτησα τον ώμο μου (τενοντίτιδα) και αναγκάζομαι να σταματήσω για λίγες εβδομάδες που όπως πάμε θα ξεπεράσω τον μήνα! Καταστράφηκα? Σε πόσο καιρό θα επανέλθω στο επίπεδο που βρισκόμουν? Δυστυχώς ούτε να τρέξω δεν επιτρέπεται εαν θέλω να γίνω σύντομα καλά! Τί προσέχουμε σε αυτές τις περιπτώσεις?

    ReplyDelete
  6. Θα επανέλθεις γρήγορα μετά. Ρίχνουμε το βάρος στην τέλεια διατροφή και κινούμαστε περισσότερο. παράλληλα μπορείς να γυμνάζεις μέσο και κάτω κορμό.

    ReplyDelete