7.11.19

10 χρόνια μαζί στο facebook,φίλοι και συνοδοιπόροι!







10 ολόκληρα χρόνια ρε φίλε!

Ρε πως περνάνε τα άτιμα!

Και χαλάλι αν είναι καλά βιωμένα,μεστωμένα και καρποφόρα.

Αν μέσα τους κρύβουν αγάπη,ενσυναίσθηση,αμοιβαιότητα και συνοδοιπορία με αξιόλογους ανθρώπους.


Τι μου έδωσε αυτά τα χρόνια η σελίδα αυτή!

- την ευκαιρία να έρθω σ' επαφή με πολύ ενδιαφέροντες ανθρώπους με τους οποίους μοιραζόμαστε ή μοιραστήκαμε κοινά ενδιαφέροντα και ανταλλάσσουμε απόψεις με τον έναν ή άλλον τρόπο

- να γνωρίσω δεκάδες από αυτούς από κοντά

- έμπνευση και κουράγιο για να συνεχίζω την πορεία μου 

- γνώσεις μέσα από την επαφή με ανθρώπους που έχουν ειδίκευση σε συγκεκριμένους τομείς

- την ευκαιρία να βελτιώσω τον τρόπο της γραφής μου αλλά και της σκέψης μου

- την αίσθηση ότι ανήκω σε ένα γκρουπ αξιόλογων ανθρώπων


Τι έδωσα εγώ ή τι πιστεύω πως έδωσα τέλος πάντων!

- επανέφερα πολλούς παραστρατημένους σε σωστή τροχιά

- εκλαϊκευμένη γνώση σε κόσμο που δεν είχε ιδέα για σοβαρά θέματα που άπτονται του fitness 

- κίνητρο και έμπνευση σε μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων

- άρπαξα κάποια άτομα από τα νύχια των ναρκωτικών και πολύ περισσότερο από αυτά των αναβολικών

- έπεισα πολλούς 40ρηδες και 50ρηδες ότι δεν είναι καθόλου αργά για μια νέα αρχή. 

Τους βοήθησα να αλλάξουν δραστικά προς το καλύτερο τη ζωή τους.


Για το μέλλον

Ελπίζω να είμαι γερός,να είμαστε όλοι γεροί και να τα λέμε για πολλά ακόμη χρόνια βαδίζοντας σε τεμνόμενες τροχιές.

Ευχαριστώ θερμά για τη στήριξη και τη συμπόρευση! 


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



4 comments:

  1. Να εισαι παντα καλα κυριε Χρηστο.
    Ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  2. Σαν χτες το θυμάμαι, το 2010 ανήρτησα στο φεις το μπλογκ σου και έγραψα "μπορεί να μην κάνω διαφήμιση σε κανένα και σε τίποτα αλλά αυτός ο άνθρωπος γράφει ρουμπίνια και διαμάντια" ευχαριστώ για τη δύναμη την παρακίνηση και τη γνώση που μου έχεις δώσει μέσα από τα άρθρα σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πάμε τώρα για άλλη δεκαετία,ακόμη πιο δυναμική.

      Delete