11.11.19

Ο παππούς που κάπνιζε άφιλτρα....




Τα χρόνια αυτά έχω ακούσει διάφορα φαιδρά σε συζητήσεις σχετικά με την υγεία και δευτερευόντως με την μακροβιότητα.

Με την ευκαιρία το έχω επισημάνει και στο παρελθόν ότι η πρώτη με ενδιαφέρει σαφώς περισσότερο από τη δεύτερη.

Μάλιστα η μακροβιότητα με φοβίζει σε σημείο που να την απεύχομαι. 

Γιατί τι να το κάνω το να ξεπεράσω τα 90 όταν θα έχουν φύγει τα περισσότερα από τα αγαπημένα μου πρόσωπα;


Επανέρχομαι λοιπόν στα φαιδρά με παραδείγματα.

Μου λέει κάποιος συνεργάτης  πριν από χρόνια, πάνω εκεί που φιλικά τον συμβούλευα να κόψει το τσιγάρο.

"Εμένα ο παππούς μου κάπνιζε 70 χρόνια άφιλτρα τσιγάρα και πέθανε στα 90 του, τι μου λες τώρα ρε Χρήστο;"

Δεν ξέρω πως σας φαίνεται εσάς σαν επιχείρημα, αλλά εμένα μου φαίνεται φαιδρό να ξεχωρίζει κανείς μια περίπτωση που ανήκει στο 1%-5% και να τη φέρνει σαν παράδειγμα.

Γιατί σε αντιδιαστολή με τον παππού και τα άφιλτρα - που ζούσε στο χωριό, στον καθαρό αέρα και χωρίς αυτό το άγχος που βιώνουμε λίγο πολύ όλοι μας - εγώ θα μπορούσα να αντιπαραθέσω άλλους είκοσι από τα 40 έως τα 60 που έφυγαν πρόωρα από αρρώστιες σχετιζόμενες άμεσα με το τσιγάρο.

 Και κάποιοι απ' αυτούς άφησαν πίσω μικρά παιδιά και γυναίκες να παλεύουν σε άνισες μάχες για να τα μεγαλώσουν.

Αλλά ο δικός μου δεν έβλεπε τους είκοσι αλλά τον έναν και μοναδικό!

Τέτοια εθελοτύφλωση!!

Το ίδιο σενάριο σχετικά με το τσιγάρο το έχω ακούσει σε διάφορες παραλλαγές, ουκ ολίγες φορές. 
Πάντα υπήρχε κάποιος θεριακλής που κάπνιζε τα άντερά του και πέθανε σε μεγάλη ηλικία.

Τι να το κάνεις βέβαια αν είσαι 80 ετών και καπνίζεις, και παίρνεις από πίσω εκατό φάρμακα για να επιβιώσεις ζώντας ούτε καν μισή ζωή;

Aυτά δεν τα σκέφτονται οι φίλοι αυτοί...


Kαι πόσες φορές δεν άκουσα ότι ο τάδε δεν γυμνάστηκε ποτέ ή ότι έτρωγε κάθε μέρα ένα ταπεράκι καβουρμά και πως έφθασε στα 80 και βάλε;

Άπειρες!

Μπούχτισα!


Τι μ' έπιασε και σας τα λέω αυτά σήμερα;

Πέθανε ο καημένος, ο πρώην συνεργάτης με τον παππού με τα άφιλτρα. 
Έφυγε στα εξήντα του, καλό του κατευόδιο. Από το κάπνισμα...

Πάρτε τις αποφάσεις σας όσο έχετε ακόμη χρόνο!

Aλλά με βάση τους 20 και όχι τον έναν και μοναδικό...


Να είστε υγιείς, αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




4 comments:

  1. Κύριε Χρήστο Συγχαρητήρια για τις αφυπνίσεις σας και για τα όμορφα λόγια σας που μας εμπνέουν για ζωή!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πες τα Χρυσόστομε!Nα είσαι καλά φίλε!

      Delete
  2. Χρήστο έκοψα το καπνισμα επειδή ακριβώς γυμναζομουν. Θα ήταν ωραίο να γράψεις ένα άρθρο για όσους γυμνάζονται και καπνίζουν, πράγμα το οποίο είναι δέκα φορές χειρότερο από το να καπνίζεις χωρίς να γυμνάζεσαι!

    ReplyDelete