16.2.10

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΟΤΑ: ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ;










Διαβάστε επίσης:

ΜΠΑΡΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ/ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ:ΠΕΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ
 
Με τα αθλητικά ποτά γίνεται πολύ μεγάλη κατάχρηση. Τα πίνουν μαζικά άνθρωποι που έχουν την εντύπωση ότι γυμνάζονται αρκετά σκληρά.
 
Εάν δεν γυμνάζεστε πάνω από 60'- κι εννοώ υψηλής έντασης αερόβια άσκηση- τότε καλύτερα να ξεχάσετε τα αθλητικά ποτά. 

Όχι μόνο δεν θα σας κάνουν καλό αλλά θα σας φορτώσουν και με περιττές θερμίδες,θερμίδες που προσπαθείτε πολύ σκληρά για να τις χάσετε.
 
Ένα τυπικό αθλητικό ποτό είναι στη ουσία νερό,αλάτι και μια μορφή ζάχαρης η χειρότερη από τις οποίες είναι η περίφημη ισογλυκόζη που παράγεται μαζικά από το άμυλο μεταλλαγμένων συνήθως καλαμποκιών. Η ισογλυκόζη έχει άμεση σχέση με την αύξηση των κρουσμάτων παχυσαρκίας.

Βεβαίως υπάρχουν δεκάδες καλές συνταγές για να φτιάξετε στο σπίτι τα δικά σας φθηνότερα και άκρως υγεινότερα αθλητικά ποτά,αν βέβαια τα χρειαζεστε πραγματικά.
 
Ο μέσος ερασιτέχνης αθλητής δεν έχει καμία ανάγκη από την ισογλυκόζη και ούτε και από το αλάτι γιατί απλά η διάρκεια και η ένταση της άσκησης δεν το καθιστούν αναγκαίο. Για να δημιουργηθεί έλλειψη ηλεκτρολυτών χρειάζονται δύο ώρες αρκετά  εντατικής άσκησης. Το νερό φθάνει και περισσεύει!

Μη μου πάτε για μια χαλαρή ώρα στο γυμναστήριο και μου πιείτε αθλητικά ποτά!
Σας φορτώνουν περιττές θερμίδες και γενικά είναι ανθυγιεινά.
 
Έχω προπονηθεί πολύ σκληρά και ποτέ δεν χρειάστηκα αθλητικά ποτά. Όταν κάποτε πειραματίστηκα, τα σταμάτησα σε μία εβδομάδα.
 
Μην ενδίδετε στην υπερβολή! 
Τα αθλητικά ποτά είναι χάσιμο χρόνου και χρημάτων στο 99% των τυπικών περιπτώσεων. 
Αν είστε δρομέας μεγάλων αποστάσεων το συζητάμε σαφώς. 
Αλλά αν τρέχετε κάτω από 20 χιλιόμετρα τη φορά,γενικά δεν θα χρειασθείτε αθλητικά ποτά.

 

 Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


5 comments:

  1. Και όχι μόνο αυτό. Είναι γεμάτα σε τεχνικές γλυκαντικές ουσίες, συντηρητικά και κάθε λογής χημικό.

    ReplyDelete
  2. Προσπάθησα να μπω στο λινκ ''ΜΠΑΡΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ/ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ:ΠΕΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ '' αλλά δεν υπάρχει?

    ReplyDelete
  3. Εδω ειναι http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2009/10/blog-post_2.html

    Νικος

    ReplyDelete
  4. Νίκο σε ευχαριστώ φίλε!

    ReplyDelete
  5. Νερακι μονο! μετα απο μια ωρα ποδηλατο σε ρυθμο 28Klm/h τι πιο δροσιστικο απο το νερο

    ReplyDelete