18.4.10

ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΥΙΚΗΣ ΜΑΖΑΣ;









Μπορεί αλλά μόνο σε μεγάλη διάρκεια και ένταση. Αποφεύγετε να τρέχετε πάνω από 45' αν κερδίζετε δύσκολα μυϊκή μάζα.

Έως πριν δύο χρόνια ήμουν θύμα αυτής της πρακτικής. Έτρεχα στο Σέιχ Σου περίπου 90'-120' με ένταση που ξεπερνούσε για μεγάλα διαστήματα το 85% της μέγιστης καρδιακής μου συχνότητας. Το θέμα ήταν ότι παρά τα βάρη δεν μπορούσα να κρατήσω ένα αξιοπρεπές μυϊκό σύστημα.

Τα τελευταία δύο χρόνια άλλαξα τον τρόπο προπόνησής μου δίνοντας έμφαση στη διαλειμματική προπόνηση και όπως ήταν επόμενο η μυϊκή μου μάζα αυξήθηκε σημαντικά.

Τι να κάνετε για να διατηρείτε άνετα - ή και να αυξάνετε - τη μυϊκή σας μάζα:


- όχι μεγάλης διάρκειας και έντασης αερόβια άσκηση. Αν είστε παθιασμένοι μαζί της μάλλον θα πρέπει να συμφιλιωθείτε με την ιδέα να έχετε σώμα δρομέα μεγάλων αποστάσεων.

- γυρίστε το στη HIIT και κυρίως στα σπριντ και ξεχάστε οριστικά το πρόβλημα!

- να προσλαμβάνετε επαρκή αριθμό θερμίδων και ιδιαίτερα επαρκή πρωτεΐνη (τουλάχιστον 1.5 gr/κιλό  σωματικού βάρους την ημέρα).

- και βέβαια το κυριότερο να κάνετε βάρη που να προκαλούν αρκετά τους μύες σας.


 Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!





Χρήστος Στρογγύλης






9 comments:

  1. 1.Aυτο το υπεροχο κορμι του κυριου στη φωτο τι ποσοστο λιπους να εχει;
    Θανατηφόρο το άτιμο.

    2.Το αποτέλεσμα αυτό είναι αδύνατο χωρίς άσκηση με αντιστάσεις, έτσι δεν είναι;

    3.Πώς θα γίνω κι εγώ έτσι σε μία πιο θηλυκή έκδοση;

    4.Πόσο χρόνο να μου πάρει άραγε;Xμμ...

    5.Αχ!

    ReplyDelete
  2. 1. Κοντά στο 8%.
    2. Εάν δεν σε ενδιαφέρει ο όγκος τότε μόνο Διατροφή. Η Γυμναστική θα τονόσει τον μυικό όγκο και θα επισπεύσει προς το επιθυμητό. Η διατροφή από μόνη της μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα η γυμναστική όχι.
    3. Το αποτέλεσμα της φωτογραφίας απαιτεί μεγάλη προσπάθεια.
    4 Εξαρτάται από το στάδιο το οποίο βρίσκεσαι. Για παράδειγμα, ένας άνδρας με ποσοστό λίπους στο 12% θα χρειαστεί 2-3 μήνες αυστηρής δίαιατας. Ο μυικός όγκος εάν δεν υπάρχει είναι ακόμα ποιό δύσκολο να δημιουργηθεί.

    ReplyDelete
  3. Τα βάρη/αντιστάσεις είναι απαραίτητα όπως γενικά η συστηματική άσκηση. Εννοείται με τη συνοδεία άψογης διατροφής!

    ReplyDelete
  4. geia sou xpisto ti kaneis kai kalh xponia na exeis dhladh ama kaneis to proi aerobia kai to frady farei, 5 mepe tin edmomada,ti leei to much to flepeis afto. exapisto perimrno apantisei

    ReplyDelete
  5. Σαφώς παίζει ρόλο η ένταση και η διάρκεια αλλά γενικά είναι πολύ!

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα Χρήστο,
    εγώ κάνω συστηματικά indoor cycling 4-5 φορες την εβδομάδα και μετά 1 ή 2 μυικές ομάδες γράμμωση.
    Γύρω στους 4 μήνες που ακολουθώ αυτη την προπόνηση δεν έχω χάσει γραμμάριο (1,75 στα 73 κιλά 25 ετών), αλλα έχω δει σημαντική διαφορά στο σώμα μου γιατι προφανώς μετατρέπεται το λίπος σε μυική μάζα.
    Προσέχω αρκετά την διατροφή μου αλλα δεν ακολουθώ κάτι συγκεκριμένο.
    1)Πιστεύεις είναι καλύτερα πρώτα να κάνω την αερόβια ή τα βάρη;
    2)Τι προτείνεις να κάνω απο εδώ και πέρα εφόσον έχω αρχίσει να μένω σταθερός τον τελευταίο καιρό;

    ReplyDelete
  7. Το λίπος δεν μπορεί να γίνει μύες αλλά καις λίπος και αυξάνεις τη μυική μάζα!
    Να ξεκινάς με βάρη. Για να χάσεις κιλά θα πρέπει να αυξήσεις τη διάρκεια ή ένταση της άσκησης και να μειώσεις τη θερμιδική σου πρόσληψη!

    ReplyDelete
  8. Ένα θέμα που είμαι σίγουρος απασχολεί πάρα πολλους! Ευχαριστόυμε Χρήστο

    ReplyDelete
  9. Να είσαι καλά φίλε μου!

    ReplyDelete