27.7.19

H άσκηση δεν είναι τιμωρία!







" Το ξέσκισα τo σαββατοκύριακο και τώρα θα πρέπει να ξεσκιστώ στη γυμναστική"...


Πόσες φορές το έχετε πει στον εαυτό σας ή το έχετε ακούσει από  φίλους σας;

Πόσες φορές είδατε τις προπονήσεις σας σαν τιμωρία για τις διατροφικές σας ατασθαλίες;


Δεν είστε οι μόνοι! Λίγο πολύ όλοι έτσι το πάνε - με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις.

Αλλά αν δεις την άσκηση σαν τιμωρία δεν είναι μόνο που χάνεις την απόλαυση, αλλά και τα αποτελέσματα σε καμιά περίπτωση δεν θα είναι τα ίδια.

Απλά δεν γίνεται να πάρεις το μάξιμουμ όταν υπάρχει η τιμωρητική χροιά στην άσκηση.

Το μάξιμουμ για τα το πάρεις χρειάζεται την άσκηση να τη βλέπεις σαν προνόμιο, σαν γιορτή του σώματος, σαν ευλογία.

Μπορώ να το κάνω σήμερα και το κάνω τέλειο.

Μια μέρα δεν θα μπορώ να το κάνω αλλά σήμερα που μπορώ  θα του αλλάξω τα φώτα!

Γυμνάζομαι γιατί αγαπάω τον εαυτό μου και όχι γιατί μισώ κομμάτια της συμπεριφοράς μου.

Γυμνάζομαι γιατί θέλω να δώσω στο πνεύμα μου κάποιες καλύτερες πιθανότητες και όχι για να βάλω στο ζύγι τον καλό με τον κακό μου εαυτό.

Γυμνάζομαι για να αισθάνομαι καλύτερα, για να βελτιώσω την ποιότητα της ζωής μου, για να είμαι πιο δυνατός, για να δώσω μια δημιουργική διέξοδο στο στρες μου και αυτά είναι πράγματα που δεν μπορούν να συνδεθούν παραγωγικά με κανένα είδος τιμωρίας.

Να είστε υγιείς, αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment