11.9.09

ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ/ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ(1ο)







1ο μέρος


Θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω σε λίγες σελίδες ότι καλύτερο και ουσιαστικότερο υπάρχει γύρω απ' την υπόθεση αδυνάτισμα/άσκηση/άψογη φυσική κατάσταση.


Η πρόθεση μου είναι να πετύχω τη μέγιστη πυκνότητα πληροφόρησης για σας, τους πολυάσχολους αναγνώστες μου.


1. Κοιτάτε την ουσία και μην απασχολείσθε με τις λεπτομέρειες.


Αν στραγγίσετε 1000 άρθρα από περιοδικά και το διαδίκτυο δεν θα μαζέψετε παρά μόνο λίγες σταγόνες ουσιαστικής πληροφόρησης.
Και ποια είναι η ουσία;
-επίγνωση του τι και πόσο τρώτε
-συνέχεια και συνέπεια ως προς το κατάλληλο είδος σωματικής άσκησης
-η αρετή της αυτοϋποκίνησης

Μην ξεχνάτε το νόμο του Pareto!

2. Μάθετε να λειτουργείτε με βάση κάποιο, υποτυπώδες έστω πλάνο.Δεν χρειάζεται να είστε δέσμιοί του.Πρέπει όμως να έχετε στόχους,στρατηγικές και μεθοδολογία.


Αν βαδίζετε στα τυφλά,μόνο από καθαρή τύχη θα φθάσετε στον προορισμό σας.
3. Επιλέξτε αποτελεσματικά προγράμματα άσκησης στα οποία να συνυπάρχουν αερόβια και αναερόβια άσκηση. Να είναι σύντομα και εντατικά-εκτός αν υπάρχουν σωματικοί περιορισμοί.


Διαλειμματική άσκηση,σπριντ και κυκλική προπόνηση με βάρη ανήκουν στις πιο κερδοφόρες επενδύσεις του χρόνου σας.

Μην κρατάτε τα λεφτά κάτω από το στρώμα σας-προσοχή όμως στα δομημένα ομόλογα!!!

4. Τρώτε πολλά -5 με 6-και μικρά γεύματα αντί για 2-3 που είναι ο κανόνας των πολλών.


Καλό είναι να είναι ισοθερμιδικά και σε ίσες χρονικές αποστάσεις.
Φροντίστε ώστε κάθε γεύμα να περιέχει πρωτεΐνη,καλά λίπη-περιγράφονται εκτενώς στις οικείες αναρτήσεις- και ινώδεις υδατάνθρακες (κυρίως λαχανικά).

5.
Βάρη: να εκτελείτε σύνθετες κυρίως ασκήσεις οι οποίες κινητοποιούν μεγάλες μυϊκές ομάδες και πολλές αρθρώσεις.

Αυτές και πολλές θερμίδες καίνε, και τον μεταβολισμό επιταχύνουν τόσο μεσοπρόθεσμα-afterburn- όσο και μακροπρόθεσμα: Αύξηση μυϊκής μάζας.
6. Τρώτε πραγματικές τροφές,φυσικές και ανεπεξέργαστες.


Οι επεξεργασμένες είναι γεμάτες ζάχαρη,αλάτι και τρανς λιπαρά ,ότι πρέπει δηλ για να υποβαθμίσουν δραματικά την υγεία σας και την ποιότητα της ζωής σας όσο περνάνε τα χρόνια-και περνάνε γρήγορα τα άτιμα!!

Αποφεύγετε κατά το σδυνατόν ότι είναι βιομηχανοποιημένο και συσκευασμένο.


Ο αέναος στόχος σας είναι να παίρνετε τη μέγιστη δυνατή θρεπτική αξία με το ελάχιστο δυνατό θερμιδικό κόστος.
Τέλος 1ου μέρους

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!

Χρήστος Στρογγύλης
http://maconwaterproofing.blogspot.com/
/
http://monosimacon.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/
http://www.macon.gr/

5 comments:

Anonymous said...

Δεν είναι μονάχα ο τρόπος που γράφεις...-χωρίς φλυαρίες-
Δεν είναι ότι προσπαθείς να αλλάξεις γνώμη σε κάποιους...-αλλά την κατ'αρχήν νοοτροπία-
Δεν είναι ότι περιμένουμε πώς και πώς κάθε σου Post...-για να έχει περισσότερη αισιοδοξία η μέρα μας-
...μα γράφεις και ολόσωστα!
Έτσι,λοιπόν, σέβομαι κάθε σου κείμενο έως τώρα.
Keep going!

christos said...

Κι εγώ σέβομαι τη μεγαθυμία σου! Καλές και fit γιορτές να έχουμε!

ΖΩΗ said...

Γειά σου Χρήστο,ήθελα να σε ρωτήσω ότι αν ένα άτομο σαν και μένα που σταμάτησε εδώ και ένα μήνα την γυμναστική λόγω προβλημμάτων υγείας..ξεκινήσει να κάνει σπριντ θα υπάρχει πρόβλημα λες; Τα προβλήμματα υγείας ήταν πρόβλημα στην μέση από υπερπροπόνηση..που πλέον δεν θα ξανακάνω.

christos said...

Απλά θα πρέπει να πας με προσοχή και να αυξάνεις βαθμιαία!

dimis said...

Καλησπέρα,
Ευχαριστούμε για το ωραίο blog.
Εγώ ήδη κάνω δειαλληματική προπόνηση όπως αναφέρεις σε άλλο ποστ και σύνθετες ασκήσεις με βάρη (τα ρώσικα).Επίσης κάνω πράξη τις συμβουλές διατροφής
ΥΓ:Να ρωτήσω η κοπέλλα είναι γνωστή σου ή βρήκες την φώτο στο νετ?