14.9.09

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ









Ας ανακεφαλαιώσουμε με διάφορα χρήσιμα πράγματα που έχουμε μάθει σε προηγούμενες αναρτήσεις:

1. H αερόβια άσκηση ,κατά προτίμηση μέσης ή υψηλής έντασης - στο 70-85% της ΜΚΣ σας - είναι αναντικατάστατη για το κάψιμο μεγάλων ποσοτήτων λίπους.



Αυτό το παραδέχονται και οι πλέον φανατικοί θιασώτες του σιδερένιου αθλήματος.
Σε μια τέτοια ένταση θα καούν υπερδιπλάσιες θερμίδες σε σχέση με ίσης διάρκειας άσκηση με βάρη.

2. Τα βάρη όμως είναι σαφέστατα αναπόσπαστο μέρος του πλάνου για το μέγιστο κάψιμο λίπους.



Είναι εκείνη η μορφή άσκησης που μας επιτρέπει να διατηρήσουμε ή και να αυξήσουμε τη μυϊκή μας μάζα, πράγμα που αυτόματα οδηγεί σε αυξημένο βασικό μεταβολισμό.

Μην ξεχνάτε - το 'χουμε θίξει επανειλημμένα-ότι η μακράς διάρκειας αερόβια άσκηση προκαλεί απώλεια μυϊκής μάζας 
,ιδιαίτερα όταν από άγνοια δεν παίρνουμε τα κατάλληλα μέτρα.


Προσοχή όμως!Η άσκηση με βάρη πρέπει να είναι αρκετά έντονη αλλιώς μάλλον θα σπαταλήσετε τον χρόνο σας!


Θα πρέπει να κινείστε στην περιοχή των 6-8 επαναλήψεων/σετ για να δρέψετε χειροπιαστά οφέλη.

Με 15 επαναλήψεις και άνω δεν μπορείτε να εκμαιεύσετε από το σώμα σας αυτό που έχετε πραγματικά ανάγκη: την οριακή έστω αύξηση της μυϊκής σας μάζας.


3. Δώστε ένταση στο αερόβιο κομμάτι της άσκησής σας για να καρπωθείτε τα οφέλη του afterburn:




4. Ένα πολύ αποτελεσματικό πρόγραμμα-αλλά μόνο για τους πολύ fit-είναι:


*15'-20' με κυκλική προπόνηση με βάρη


*12'-15' με 60αρια σπριντ σε ανηφόρα (γυρνάτε στην αφετηρία περπατώντας)


*20' με τρέξιμο στο 70% της ΜΚΣ σας


Δοκιμάστε αυτό το πρόγραμμα και θα με θυμηθείτε!Περιμένω εντυπώσεις.

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!

Χρήστος Στρογγύλης





10 comments:

Anonymous said...

Να κανω μια ερωτηση πανω στην ασκηση θελω, παιζει ρολο τι ωρες γυμναζομαστε? Γιατι εγω ξερω πως γενικα οταν κανεις γυμναστικη πχ τυπου αεροβια τουλαχιστον μιση ωρα την ημερα αυξανετε και ο μεταβολισμος για καποιες ωρες. Αλλα ακουσα απο αρκετους οτι παιζει ρολο τι ωρα γυμναζεσε και οτι το πρωι ειναι καλυτερη ωρα αποτι το βραδυ..Καταλαβενετε ομως πως το προγραμμα μας ειναι λιιιιγο στριμωγμενο για να εχω και γυμναστικη πρωινιατικα!!!! ποια ειναι η γνωμη σας???

Chris said...

Έχω γράψει για το θέμα. Διαλέξτε την ώρα που σας ταιριάζει!Το πρωί το προτιμάω κι εγώ αλλά για άλλους λόγους!

Anonymous said...

Καλησπερα .Πολυ ενδιαφεροντα οσα γραφονται στο μπλογκ σου.Συγχαρητηρια.
Ειμαι απο Θεσ/νικη. 41 ετων  , 1,87  89 κιλα.Δυστυχως πολλα απο αυτα στην κοιλια.
Εχω κανει επεμβασεις στο ενα μου ματι, δισκοκηλη  στη μεση και οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να σηκωνω παραπανω  κιλα για αναπτυξη.Προπονησεις μου αρεσει να κανω το πρωι.
Θα εκτιμουσα τις συμβουλες σου και για προπονησεις αλλα και διατροφης
Ευχαριστω

Παναγιωτης Στρακας

christos said...

Παναγιώτη όλο το blog είναι συμβουλές! Ρίξε μια ματιά!Απλά για το θέμα υγείας που έχεις θα πρέπει να πάρεις την άποψη ενός γιατρού!

Anonymous said...

Καλησπέρα Χρήστο.Να σε ρωτήσω, πειράζει να κάνω πρώτα τα σπριντάκια και το τρέξιμο και μετά τα βάρη??

christos said...

Mετά τα σπριντ δεν βγαίνουν εύκολα τα βάρη!

Anonymous said...

Α,μάλιστα!Σ'ευχαριστς πολυ!

Anonymous said...

Χρηστο, εδω και πολλες μερες δινεις πολυ βαση και γραφεις πολλα αρθρα για την αεροβια ασκηση.Αεροβιες ασκησεις απο οτο ξερω κανοθν μονο οι γυναικες,δεν εχω δει για αντρες.Ε δεν θα γινουμε και λουγκρες με το ζορι ρε αδερφε!

christos said...

Έ όχι ρε συ λούγκρες όσοι τρέχουν!!

christos said...

Έ όχι ρε συ λούγκρες όσοι τρέχουν!!