9.1.10

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ







1ο μέρος


Εάν γυμνάζεστε σε γυμναστήριο, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα σας.


1. Ποτέ μη διαβάζετε περιοδικά ή βλέπετε τηλεόραση την ώρα που γυμνάζεστε!

 Αν θέλετε να δείτε την αγαπημένη σας σαπουνόπερα είναι προτιμότερο να καθίσετε στο σπίτι σας.Το γυμναστήριο είναι τόπος εκγύμνασης και πρέπει να το σεβαστείτε.

Για να έχετε απτά αποτελέσματα θα πρέπει τα προγράμματά σας να χαρακτηρίζονται από ένταση και η ένταση δεν επιτρέπει φαιδρότητες.
Μην ξεχνάτε ότι προσερχόμενοι στο γυμναστήριο ξοδεύετε χρόνο και χρήμα με στόχο να γυμνάσετε το σώμα σας και να βελτιώσετε την υγεία σας.
Κάντε το λοιπόν όπως αρμόζει!

2. Για να επιμείνω λίγο με την ένταση: αυτή είναι που οδηγεί σε χειροπιαστά αποτελέσματα, γι αυτό φροντίστε ώστε τα προγράμματα σας να είναι σύντομα και σκληρά.

 Όχι στις ατελείωτες επαναλήψεις με βάρη! Επιλέξτε σετ των 8-10 επαναλήψεων που να προκαλούν επαρκώς τους μύες σας. Mη πάτε βέβαια στο άλλο άκρο και επιτρέψετε στην κενοδοξία σας να σας κάνει ζημιά!

Το βασικό είναι η άψογη τεχνική!

Όχι επίσης στο χαλαρό,μακρόσυρτο,βαρετό και αναποτελεσματικό τρέξιμο σε διάδρομο ( το ίδιο ισχύει αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα όργανα αερόβιας).
Προτιμήστε διαλειμματική προπόνηση διάρκειας 10-20' εκτός γυμναστηρίου αν είναι εφικτό.

3. Μη προσπαθείτε να μιμηθείτε τις παλιές καραβάνες!

 Ο καθένας κουβαλάει πίσω του τη δική του ιστορία και background και βέβαια έχει τους δικούς του στόχους και περνάει τη δική του φάση.

Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα που θα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

4. Μη πηγαίνετε στο γυμναστήριο σε καθημερινή βάση!

 Αν το κάνετε, δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν:

- ή δεν ασκείστε με τη δέουσα ένταση που θα σας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα

- ή αν γυμνάζεστε  σωστά θα κινδυνέψετε από υπερπροπόνηση. Προσέξτε ιδιαίτερα τον υπαρκτό κίνδυνο της υπερπροπόνησης για να μη χαραμιστούν με το χειρότερο τρόπο οι σκληρές σας προσπάθειες!

5. Προσέχετε τα θέματα της συμμετρίας! 

Μην κάνετε διακρίσεις μεταξύ των διαφορετικών μερών του σώματός σας π.χ. μεταξύ του άνω και του κάτω κορμού. Το πρόβλημα δεν θα είναι μόνο αισθητικό αλλά και λειτουργικό.



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment