15.10.09

ΧΕΙΜΩΝΑΣ;KΑΚΟΚΑΙΡΙΑ;ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!





Τρελαίνομαι για γυμναστική στο δάσος! (Τα γυμναστήρια δεν τα συμπαθώ όπως γνωρίζετε όσοι με παρακολουθείτε).

Όταν όμως ο καιρός είναι όπως ο σημερινός στη Θεσσαλονίκη το έξω δεν αγαπιέται!

Σ'αυτήν την περίπτωση: σπίτι μου σπιτάκι μου!

Θα χρειασθείτε ένα χώρο 3x3 μ - ή και λιγότερο εάν παραστεί ανάγκη.Έχω γυμνασθεί σε δωμάτια ξενοδοχείου με πολύ μικρό ελεύθερο χώρο.

Εξοπλισμός: ένα ζευγάρι βαράκια των 10-15 κιλών έκαστο κι ένα λεπτό στρώμα.

Αμφίεση: κατά το δοκούν.

Aπομακρύνετε παππούδες,γιαγιάδες,παιδιά,σκυλιά,γατιά,χρυσόψαρα και άλλα έμβια όντα σε απόσταση ασφαλείας.

Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα μέσα στο σπίτι αλλά σας προτείνω τα εξής προγράμματα που συνδυάζουν ιδανικά αερόβια και αναερόβια άσκηση:

1. Κυκλική προπόνηση με βάρη.

Για το πως γίνεται μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ:

ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ/ΑΣΚΗΣΗ:ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

Σε 20' είστε άρχοντες!

2. Αν τα οικονομικά σας δεν σας επιτρέπουν να αγοράσετε βαράκια - πλάκα κάνω,ε! - μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν βάρος το ίδιο σας το σώμα.
Μάλιστα αυτές οι ασκήσεις είναι πιο λειτουργικές και γυμνάζουν το σώμα συντονισμένα και ολοκληρωμένα γιατί χρησιμοποιούν συνέργειες.

Μια ιδέα μπορείτε να πάρετε εδώ:

ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ !

Όταν εκτελώ τα προγράμματα αυτά ανεβάζω ως 160 σφυγμούς! Τι χρεία έχει η συμβατική αερόβια άσκηση λοιπόν;

Εναλλάσσετε τα παραπάνω προγράμματα για καλύτερα αποτελέσματα.Δουλεύετε μέρα παρά μέρα και ποτέ σε συνεχόμενες μέρες γιατί και τα δύο προγράμματα είναι μπρουτάλ και μόνο για γυμνασμένους τύπους. Να μη με καταριέστε κιόλας!


Περιμένω εντυπώσεις!


Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεσθε!



Χρήστος Στρογγύλης

http://maconwaterproofing.blogspot.com
http://monosimacon.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com
http://www.macon.gr
http://totalfitness-christos.blogspot.com


2 comments:

Αλεξάνδρα said...

Καλημερα, εχω αποκομησει πολλες χρησιμες πληροφοριες και συνεχιζω να μαθαινω καθε μέρα.Ευχαριστω πολυ γι αυτο!! Θελω να ρωτησω σχετικα με του παλμους που πρεπει να αυξανονται κατα την ασκηση μας, αεροβια και μη. Εμενα πχ ειναι αρκετα χαμηλοι στο κανονικο τους, μιλαμε για 50-60, με την ασκηση πολλες φορες καταφερνω και τους ανεβαζω στο 100-120. Ειναι ενταξει?

christos said...

Λίγο είναι! Ανέβα κι άλλο! Μπορείς!