30.9.10

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ:ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ (3)






Διαβάστε επίσης:

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ:ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ (2)


5. Μη μπαίνετε ποτέ στη λογική των εύκολων λύσεων. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Υπάρχει μόνο σκληρή δουλειά.

Η ατράνταχτη απόδειξη για το ότι δεν υπάρχουν λύσεις εξπρές είναι ότι το πρόβλημα της παχυσαρκίας έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας στα ανεπτυγμένα κράτη. Λέτε να συνέβαινε αυτό αν υπήρχαν εύκολες λύσεις;

Η αλήθεια είναι μία αδέλφια και είναι:

ακατάλυτη,άφθαρτη,αιώνια,αείζωη,αέναη,αΐδια,άφθαρτη,άχρονη και διηνεκής:

Για να πιάσετε τους στόχους σας χρειάζεται πολύ κόπος και ιδρώτας.

Τα αποτελέσματα δεν έρχονται από τη μια μέρα στην άλλη γι αυτό keep walking!

6. Η σωματική μεταμόρφωση  χρειάζεται  ένταση και υψηλές στροφές.

Mη περιμένετε σημαντικές αλλαγές εάν ασκείστε σε μέτριες εντάσεις. Αυτά είναι μόνο για συντήρηση και απλά καλύτερα από το τίποτα.

Αν όμως οι βλέψεις σας είναι υψηλές, μόνο οι μεγάλες εντάσεις θα εκπληρώσουν τις προσδοκίες σας.

Είναι προτιμότερο να εκτελείτε σκληρά προγράμματα των 30' μέρα παρά μέρα παρά να βολοδέρνετε στα γυμναστήρια με τις ώρες.

7. Τέλος μην είστε μονομανείς και μονόπλευροι.

Όσοι κάνετε μόνο αερόβια άσκηση θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε στα προγράμματά σας και τα βάρη.

Αντίστροφα οι λάτρεις του σιδερένιου αθλήματος θα πρέπει ανυπερθέτως να εντρυφήσουν στα πολλαπλά οφέλη και πλεονεκτήματα της αερόβιας άσκησης.

Παροτρύνω αμφότερες τις ως άνω φυλές να ξεσκονίσουν τα άρθρα μου τα σχετικά με οφέλη των δύο αυτών μορφών άσκησης.

Καλή τύχη στο μακρινό σας ταξίδι! Θα είμαι στο πλευρό σας!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



2 comments:

  1. Καλησπερα Χρηστο!Εδω και αρκετο καιρο βρισκομαι σε αρνητικο θερμιδικο ισοζυγιο..σε κανα μηνα θα μπω σε φαση συντηρησης..ειμαι 39 χρ. και οι αντοχες μου λογο υποχρεωσεων μου επιτρεπουν εως 3 βαρια 4 προπονησεις την βδομαδα(2 βαρη,2 αεροβιο η μια σπριντ)Η ερωτηση μου εχει να κανει με την προπονηση στα βαρηη και αν το βλεπεις σωστο να πεσω στις 8 επαναληψεις αυξανοντας το βαρος.σημειωτεον εχουν διαρκεια 20 λεπτα με 20δευτ διαλειμμα..δουλευω εδω και καιρο 14-16επαναληψεις με καλα αποτελεσματα απωλειας λιπους

    ReplyDelete
  2. Kάνε εναλλαγές!Δούλευε και σε 8 επαναλήψεις! Εγώ δουλεύω στις 8 αλλά η σφαιρικότητα είναι καλύτερη γιατί επιτυγχάνονται ευρύτερες νευρομυικές προσαρμογές!

    ReplyDelete