24.4.10

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗ(4)









Διαβάστε επίσης:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΣΗ(3): ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΟΧΙ


Και περνάμε σήμερα στην απόλυτη διατροφή για γράμμωση:


1. Τα ψάρια

Άγρια ψάρια και όχι καλλιεργημένα. Δεν τίθεται οικονομικό θέμα μιας και το καλύτερο απ' όλα είναι η ταπεινή και καταφρονεμένη σαρδέλα ( στους 45άρηδες και πάνω θα θύμισα λίγο Ξανθόπουλο!).

Αποφεύγετε τα μεγάλα ψάρια που δέχονται τη σωρευτική επίδραση του υδραργύρου και άλλων βαρέων μετάλλων και επιμολυντικών ουσιών. Μείνετε μακριά από καρχαριοειδή,ξιφία και τα περισσότερα είδη τόννου.

2. Στήθη και άπαχα μέρη από κοτόπουλο ή γαλοπούλα (βιολογικά αν ευκολύνεστε).

3. Αυγά (μόνο βιολογικά)

Μπορείτε να τρώτε έως και τρία ολόκληρα την ημέρα.

Μην ξεχνάτε ότι ο κρόκος του αυγού είναι από τις πιο πολύτιμες τροφές και ότι η
δαιμονοποίησή του λόγω του υποτιθέμενου κινδύνου από χοληστερόλη είναι 100% αβάσιμη και αστήρικτη.

Όμως μείνετε στα 2-3 αυγά και αν φάτε παραπάνω περιοριστείτε στο ασπράδι τους. Προσωπικά τρώω 3 ολόκληρα αυγά χωρίς κανένα πρόβλημα με χοληστερόλη. 
Αποδίδω στα αυγά και στις σαρδέλες το μεγαλύτερο μερίδιο για την άριστη υγεία μου και τα υψηλά επίπεδα της ενέργειάς μου.

4. Ινώδη λαχανικά : μπρόκολα,τομάτες(τεχνικά φρούτο),πιπεριές,σπανάκι,κουνουπίδια,λάχανα,μαρούλια κλπ..
 Θα χρειασθείτε τις ίνες τους και την αντιοξειδωτική τους ασπίδα.

5. Φρούτα. Με σχετική φειδώ, ιδιαίτερα τα πιο πλούσια σε φρουκτόζη.
Παχαίνουν τα φρούτα;
Kαι με το παραπάνω εάν τρώμε πολλά. Η πλεονάζουσα φρουκτόζη γίνεται μια χαρά λίπος!

6. Το άσπρο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και αν είναι δυνατόν με προβιοτικά. Με φειδώ γάλα, τυριά,κασέρια,βούτυρα κλπ. Ναι στο κεφίρ.

7. Mονοακόρεστα και ωμέγα-3 λιπαρά: ωμούς ξηρούς καρπούς και σπόρους,αβοκάντο,εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο,μικρά λιπαρά ψάρια.

8. Από αμυλώδεις υδατάνθρακες: λίγο πολύσπορο ψωμί ολικής,λίγες πατάτες, γλυκοπατάτες,καστανό ρύζι,λίγα ζυμαρικά ολικής, φακές,σκούρα φασόλια,νιφάδες βρώμης.

Κι αφού τελειώσαμε με την απόλυτη διατροφή για γράμμωση, στο επόμενο θα εστιάσουμε στην πρωτεΐνη.


Έως τότε:



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


36 comments:

KANTH said...

Και καποιος που νηστευει τι θα τρωει??

christos said...

Κάποιος που νηστεύει δεν θα πάει για γράμμωση! Θα το κάνει σε φάση μη νηστείας!

KANTH said...

Ευχαριστώ

vagelis said...

μπορεις να ποσταρεις προγραμα διατροφης?μια εβδομαδας ασ πουμε..

Anonymous said...

Οι σαρδέλες πως προτείνεις να είναι μεγειρεμένες;Ευχαριστώ!

christos said...

Βαγγέλη όχι! Δεν μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες!

Σαρδέλες τρώω από κονσέρβα. Αν μπορούσα θα έτρωγα ψητές ή σαχανάκι.

Anonymous said...

αποκλειεται δηλαδή να κανεις γράμμωση με χορτοφαγική διατροφή??

christos said...

Kαθόλου δεν αποκλείεται!

Anonymous said...

οπότε σε περίπτωση χορτοφαγικής διατροφής τι τρως?

Anonymous said...

Mia gnwsth mou diatrofologos mou proteine na trww lipara froyta to vradu(avocado bananes klp)..mias k prospathw na parw 3 vrwmokila k den borw....ti les...?

Anonymous said...

Giati proteineis na meinoume makria apo ton tono efoson exei ipsila pososta prwteinis kai einai gnwsto pws epitrepetai kata ti diarkeia diatrofis??

christos said...

Ναι στα λιπαρά φρούτα!

Ο τόννος με προσοχή γιατί είναι πολύ επιβαρυμένος με υδράργυρο!

Anonymous said...

Ποια η γνωμη σου για τις ρυζογκοφρετες κ τις καλαμπογκοφρετες??

Anonymous said...

οι ρυζογκοφρέτες απ'ότι ξέρω έχουν πάρα πολύ υψηλό γλυκαιμικό δείκτη. για μένα δηλαδή δεν είναι καλή επιλογή..Κατερίνα

christos said...

Άκρως αρνητική φίλε! Στρέψου σε φυσικές ανεπεξέργαστες τροφές!

Anonymous said...

Gt oxi sto boutyro?Exw akousei oti kanei kalo egw panta to prwi me ta auga mou kai ta amygdala kai to frouto mou panta paizw ligo voutyraki grassfed mazi me cayenne pepper

christos said...

Πολύ καλά κάνεις! Λίγο είναι καλό και μάλιστα απείρως καλύτερο από τις μαργαρίνες που πασάρονται ως καλύτερες επιλογές!

Anonymous said...

οσων αφορα το μαυρο ψωμι,ποσο πιστευεις οτι πρεπει να τρωμε σε μια μερα??σε φαση γραμμωσης παντα!

christos said...

Μικρές ποσότητες! 1 φέτα το πολύ 2 ημερησίως!

Anonymous said...

Σαρδέλες σε κονσέρβα; Τόσα γράφονται για την αποφυγή τροφών σε κονσέρβα.. Λάθος;

dim zouzou said...

Χρήστο όταν λες μείνετε μακριά από περισσότερα είδη τόνου, ποία να προτιμάμε;

christos said...

Aν μπορείς να ετοιμάζεις μόνος τις σαρδέλες είναι καλύτερα σίγουρα. Αλλά γενικά είναι ασφαλείς οι κονσέρβες με μόνο τον κίνδυνο από BPA.

Όσο πιο μικροί οι τόννοι τόσο καλύτερα από πλευράς βαρέων μετάλλων οπότε η ποικιλία skipjack είναι προτιμότερη από yellowfin και albacore.

BILL said...

σχετικα με τις σαρδελες απο κονσερβα που ειναι απο μεσογειο (αρ.περιοχης στην κονσερβα) αυτες ειναι ενταξει??γιατι ειναι και πεντανοστιμες οι ρημαδες!!!

christos said...

Τέτοιες τρώω αλλά προτιμάω Αιγαίου σε ελαιόλαδο!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΡΑΝΙΤΗ said...

Δουλεύω 8-16 κ δεν υπάρχει δυνατότητα για γεύμα
Μπορείς να προτεινεις κάποια σνακ ;;

christos said...

Πρώτα απ' όλα μπορείς να κουβαλάς το φαγητό σου σε τάπερ. Από σνακ: γιαούρτι η κεφίρ,φρούτα,ωμούς ξηρούς καρπούς,αυγά βρασμένα κλπ.

Anonymous said...

Γεια σου Χρηστο.!

Γιατι λιγες πατατες??

Εγω ξερω οτι για τα τελευταια σταδια τις γραμμωσης για να στεγνωσεις τρως πατατες αντι για ρυζι

christos said...

Γενικά περικόπτεις τους αμυλώδεις υδατάνθρακες γιατί προξενούν την μεγαλύτερη κατακράτηση νερού!

Unknown said...

Eisai super christo!

Unknown said...

Eisai super christo!

christos said...

Ευχαριστώ άγνωστε φίλε!

Dimos Dimopoulos said...

Από αβγά γιατί ΜΟΝΟ βιολογικά? Τα συμβατικά είναι βλαβερά?

christos said...

Ναι,όπως και τα συμβατικά κοτόπουλα! Αν μπορείς να διαθέσεις χρήματα,να παίρνεις βιολογικά αυυγά!

Stelios Doldouras said...

Καλημέρα Χρήστο. Εχω παρατηρήσει τελευταια οτι ενώ ασκούμε συστηματικά και τρώω καθαρά στο 80-85%, δεν χάνω λίπος. (102kg & 25% λίπος). Θεωρώ οτι τα λάθος μου ειναι στις ποσότητες. Γενικά υπάρχει κάποιος μπούσουλας πάνω σε αυτό;

christos said...

Να ελέγχεις τις θερμίδες σου,απλά πράγματα. Και 100% καθαρά να τρως,οι περίσσιες θερμίδες θα γίνουν λίπος!

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ said...

καλημερα στην ποιο σωστη αποψη σχετικα με την σωστη διατροφη.οι σαρδελες αφου φιλεταριστουν σκεπαζονται με ξυδι 2 με 3 ωρες μετα σε λαδοξυδο σκορδο και μια πρεζα αλατι.στο ψυγειο κρατουν μια βδομαδα.