24.4.10

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗ(4)




Διαβάστε επίσης:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΣΗ(3): ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΟΧΙ

Και περνάμε σήμερα στην απόλυτη διατροφή για γράμμωση:


1. Τα ψάρια. Άγρια ψάρια και όχι καλλιεργημένα. Δεν τίθεται οικονομικό θέμα μιας και το καλύτερο απ' όλα είναι η ταπεινή και καταφρονεμένη σαρδέλα ( στους 45άρηδες και πάνω θα θύμισα λίγο Ξανθόπουλο!).

Αποφεύγετε τα μεγάλα ψάρια που δέχονται τη σωρευτική επίδραση του υδραργύρου και άλλων βαρέων μετάλλων και επιμολυντικών ουσιών. Μείνετε μακριά από καρχαριοειδή,ξιφία και τα περισσότερα είδη τόννου.

2. Στήθη και άπαχα μέρη από κοτόπουλο ή γαλοπούλα.

3. Αυγά ωμέγα-3.

Μπορείτε να τρώτε έως και δύο ολόκληρα την ημέρα.

Μην ξεχνάτε ότι ο κρόκος του αυγού είναι από τις πιο πολύτιμες τροφές και ότι η
δαιμονοποίησή του λόγω του υποτιθέμενου κινδύνου από χοληστερόλη είναι 100% άδικη και αστήρικτη.

'Ομως μείνετε στα δύα αυγά και αν φάτε παραπάνω περιοριστείτε στο ασπράδι τους.

4. Ινώδη λαχανικά : μπρόκολα,τομάτες(τεχνικά φρούτο),πιπεριές,σπανάκι,κουνουπίδια,λάχανα,μαρούλια κλπ..
 Θα χρειασθείτε τις ίνες τους και την αντοοξειδωτική τους ασπίδα.

5. Φρούτα. Με φειδώ, ιδιαίτερα τα πιο πλούσια σε φρουκτόζη.
Παχαίνουν τα φρούτα;
Kαι με το παραπάνω εάν τρώμε πολλά. Η πλεονάζουσα φρουκτόζη γίνεται μια χαρά λίπος!

6. Το άσπρο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και αν είναι δυνατόν με προβιοτικά. Με φειδώ τυριά,κασέρια,βούτυρα κλπ. Ναι στο ξινόγαλα.

7. Mονοακόρεστα και ωμέγα-3 λιπαρά: ωμούς ξηρούς καρπούς και σπόρους,αβοκάντο,εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο,μικρά λιπαρά ψάρια.

8. Από αμυλώδεις υδατάνθρακες: πολύσπορο ψωμί,λίγες πατάτες και γλυκοπατάτες,αγριόρυζο,ζυμαρικά ολικής φακές,σκούρα φασόλια,νιφάδες βρώμης.

Κι αφού τελειώσαμε με την απόλυτη διατροφή για γράμωση, στο επόμενο θα εστιάσουμε στην πρωτεΐνη.


Έως τότε:

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης


http://www.macon.gr/
http://maconwaterproofing.blogspot.com//
http://totalfitness-christos.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/
http://monosimacon.blogspot.com/


.

24 comments:

KANTH said...

Και καποιος που νηστευει τι θα τρωει??

christos said...

Κάποιος που νηστεύει δεν θα πάει για γράμμωση! Θα το κάνει σε φάση μη νηστείας!

KANTH said...

Ευχαριστώ

vagelis said...

μπορεις να ποσταρεις προγραμα διατροφης?μια εβδομαδας ασ πουμε..

Anonymous said...

Οι σαρδέλες πως προτείνεις να είναι μεγειρεμένες;Ευχαριστώ!

christos said...

Βαγγέλη όχι! Δεν μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες!

Σαρδέλες τρώω από κονσέρβα. Αν μπορούσα θα έτρωγα ψητές ή σαχανάκι.

Anonymous said...

αποκλειεται δηλαδή να κανεις γράμμωση με χορτοφαγική διατροφή??

christos said...

Kαθόλου δεν αποκλείεται!

Anonymous said...

οπότε σε περίπτωση χορτοφαγικής διατροφής τι τρως?

Anonymous said...

Mia gnwsth mou diatrofologos mou proteine na trww lipara froyta to vradu(avocado bananes klp)..mias k prospathw na parw 3 vrwmokila k den borw....ti les...?

Anonymous said...

Giati proteineis na meinoume makria apo ton tono efoson exei ipsila pososta prwteinis kai einai gnwsto pws epitrepetai kata ti diarkeia diatrofis??

christos said...

Ναι στα λιπαρά φρούτα!

Ο τόννος με προσοχή γιατί είναι πολύ επιβαρυμένος με υδράργυρο!

Anonymous said...

Ποια η γνωμη σου για τις ρυζογκοφρετες κ τις καλαμπογκοφρετες??

Anonymous said...

οι ρυζογκοφρέτες απ'ότι ξέρω έχουν πάρα πολύ υψηλό γλυκαιμικό δείκτη. για μένα δηλαδή δεν είναι καλή επιλογή..Κατερίνα

christos said...

Άκρως αρνητική φίλε! Στρέψου σε φυσικές ανεπεξέργαστες τροφές!

Anonymous said...

Gt oxi sto boutyro?Exw akousei oti kanei kalo egw panta to prwi me ta auga mou kai ta amygdala kai to frouto mou panta paizw ligo voutyraki grassfed mazi me cayenne pepper

christos said...

Πολύ καλά κάνεις! Λίγο είναι καλό και μάλιστα απείρως καλύτερο από τις μαργαρίνες που πασάρονται ως καλύτερες επιλογές!

Anonymous said...

οσων αφορα το μαυρο ψωμι,ποσο πιστευεις οτι πρεπει να τρωμε σε μια μερα??σε φαση γραμμωσης παντα!

christos said...

Μικρές ποσότητες! 1 φέτα το πολύ 2 ημερησίως!

Anonymous said...

Σαρδέλες σε κονσέρβα; Τόσα γράφονται για την αποφυγή τροφών σε κονσέρβα.. Λάθος;

dim zouzou said...

Χρήστο όταν λες μείνετε μακριά από περισσότερα είδη τόνου, ποία να προτιμάμε;

christos said...

Aν μπορείς να ετοιμάζεις μόνος τις σαρδέλες είναι καλύτερα σίγουρα. Αλλά γενικά είναι ασφαλείς οι κονσέρβες με μόνο τον κίνδυνο από BPA.

Όσο πιο μικροί οι τόννοι τόσο καλύτερα από πλευράς βαρέων μετάλλων οπότε η ποικιλία skipjack είναι προτιμότερη από yellowfin και albacore.

BILL said...

σχετικα με τις σαρδελες απο κονσερβα που ειναι απο μεσογειο (αρ.περιοχης στην κονσερβα) αυτες ειναι ενταξει??γιατι ειναι και πεντανοστιμες οι ρημαδες!!!

christos said...

Τέτοιες τρώω αλλά προτιμάω Αιγαίου σε ελαιόλαδο!