27.10.09

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ:ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ








Διαβάστε επίσης εδώ:


ΤΕΛΕΙΟΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ


Θα σας εκπλήξω αν σας αποκαλύψω ότι οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι όλες αντισυμβατικές;


Κατά τη γνώμη μου λοιπόν οι πιο αποτελεσματικές είναι οι εξής:


1. Tα σπριντ:


ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ:ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΟΡΜΟΝΗ ΣΤΑ ΥΨΗ!


Tα σπριντ σστρεσάρουντους κοιλιακούς με μοναδικά αποτελεσματικό τρόπο!


2. Το ανέβασμα σκάλας


Τώρα το χειμώνα - λόγω βροχών κλπ - εντάξετε το ανέβασμα σκάλας στις προπονητικές σας ρουτίνες. Κάντε το σαν διαλειμματική άσκηση όπου το κατέβασμα θα είναι η περίοδος ξεκούρασης. Για μεγάλη αποτελεσματικότητα ανεβαίνετε τα σκαλιά δύο-δύο.

Προσοχή στην αρχή γιατί οι κοιλιακοί σας θα πονάνε για μια εβδομάδα!


3. Τα πουσάπς/push-ups και ιδιαίτερα ορισμένες βερσιόν που δουλεύουν περισσότερο τους κοιλιακούς όπως ο σταυρός και τα spiderman push-ups κλπ.


4. Ασκήσεις κορμού  όπως η επιτόπια αναρρίχηση κλπ.


Αυτές οι ασκήσεις θα γυμνάσουν τους κοιλιακούς σας περίφημα.Το θέμα είναι ότι γυμνασμένους κοιλιακούς έχουμε πολλοί αλλά αυτό δεν είναι αρκετό: θέλουμε και να φαίνονται!

Για να γίνει λοιπόν αυτό πρέπει να διώξουμε το υποδόριο λίπος που τους καλύπτει και τους καταδικάζει στην αφάνεια.

Εύκολο να το λες αλλά κάτι τέτοιο χρειάζεται πολύ προσεκτική διατροφή και μεγάλη αυτοπειθαρχία.

Θα βοηθηθείτε πολύ διαβάζοντας προσεκτικά το πρώτο link.


Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης


http://maconwaterproofing.blogspot.com/
http://monosimacon.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/
http://www.macon.gr/
http://totalfitness-christos.blogspot.com/






6 comments:

Anonymous said...

Πια η γνώμη σου για διπλώσεις με ρόδα κοιλιακών? δεν γνωρίζω ακριβώς πως λέγεται, είναι μια ρόδα με χειρολαβές και κάνεις διπλώσεις και εκτάσεις απο ορθια ή γονατιστή θέση. Προσωπικά την εφαρμόζω 2 φορές την εβδομάδα 4σετ Χ15. Επειδή με πιάνει κ βλέπω αποτελέσματα μαζί με διπλώσεις απο 90 η 60 μοιρων απο μονοζυγο

christos said...

Δεν ανήκει στη φιλοσοφία μου! Αφού έχεις καλά αποτελέσματα συνέχισε!

Anonymous said...

Καλαπερα Χρηστο, δν μου λες, επειδη το link για την ασκηση κοιλιακων"σταυρος" το εχουν κατεβασει, περιγραψε μου σε παρακαλω ή στειλε μου καποιο αλλο βιντεο με την ασκηση.
Ευχαριστω εκ των προτερων

christos said...

Tώρα πρέπει να είναι οκ!

Anonymous said...

ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ?http://www.fitnesspulse.gr/item.php?id=13887

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΗΤΣ ΚΡΗΤΗ.

christos said...

Γενικά καλά τα λέει!