4.5.19

Για όσους διαβάζετε αυτό το blog: Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε





Για αποφυγή κάθε παρεξήγησης, όσοι διαβάζετε αυτό το blog θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:

- Είμαι πολιτικός μηχανικός και διευθύνω την εταιρεία ειδικών δομικών Macon.

Άρα δεν είμαι ούτε trainer,ούτε διατροφολόγος ή διαιτολόγος.


- Το fitness είναι απλά το πάθος μου,το μεράκι μου,η καύλα μου,η λόξα μου,η τρέλα μου,το ψώνιο μου.

Πριν από 10 χρόνια έκανα τη σκέψη ότι θα μπορούσαν να επωφεληθούν και κάποιοι άλλοι από τον κόπο που κάνω έτσι κι αλλιώς για να μάθω κάποια πραγματα για τον εαυτό μου.

Έτσι άρχισε αυτή η ιστορία την οποία και βλέπω σαν μια μικρή προσφορά μου προς την κοινωνία,σαν μια ανταπόδοση γι αυτά που που δίνει.

- Μολονότι προσπαθώ να παραθέτω απολύτως τεκμηριωμένες και ασφαλείς πληροφορίες - διαβάζω ασταμάτητα εδώ και δεκαετίες - σας συνιστώ ένθερμα να απευθύνεστε σε ειδικούς για κάθε σοβαρό ή ειδικό θέμα. 

- Το blog δεν έχει καμία απολύτως σχέση με κέρδος ή χρήμα. 

Είναι καθαρά μεράκι. 

Αν έχει κάποια σχέση είναι ότι χάνω αρκετά χρήματα που θα κέρδιζα αν επένδυα τον χρόνο μου αλλού.

Αλλά δεν κυνηγούσα ποτέ το χρήμα,δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα,μου φθάνουν και μου περισσεύουν όσα κερδίζω από τη δουλειά μου σαν μηχανικός

Το κέρδος βέβαια έχει πολλές μορφές και μια από αυτές ειναι η τεράστια ηθική ικανοποίηση από τις εκατοντάδες περιπτώσεις που μπόρεσα να φανώ χρήσιμος σε κάποια άτομα και κυρίως σ' εκείνα που ήταν παγιδευμένα στα δίχτυα της κατάθλιψης,των ναρκωτικών κλπ.

- Δεν αναλαμβάνω κανέναν,δεν ασχολούμαι σε τέτοιο επίπεδο και εννοείται ότι δεν παίρνω χρήματα σε καμιά περίπτωση. Θα αναλάβω κάποιο άτομο μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις που έχουν σχέση με κατάθλιψη και παρόμοια θέματα.

Το θα αναλάβω ειναι με την έννοια του ότι θα ασχοληθώ περισσότερο μαζί του, πιο πολύ σε επίπεδο στήριξης και παρακίνησης και μετά όλα τα άλλα.

- Προσπαθώ να απαντώ σε όλα τα ερωτήματα αλλά ο χρόνος είναι περιορισμένος οπότε κάποιες φορές θα κάνω επιλογές.

Γενικά πρόκειται για μια αρκετά χρονοβόρα διαδικασία.

- Δεν μου αρέσει η κοροϊδία που επικρατεί στο κύκλωμα και κάνω ότι μπορώ για να τη στηλιτεύσω. Δηλαδή ανεδαφικές υποσχέσεις και λαγοί με πετραχήλια θα μπουν συχνά στο στόχαστρό μου.


- Πιστεύω στη συνέχεια και στη συνέπεια. Ξέρουμε πλέον τι πρέπει να φάμε,τι να αποφύγουμε και πως να γυμναστούμε

Ας το κάνουμε χωρίς να περιμένουμε τον από μηχανής Θεό.

- Μου αρέσει το μέτρο. 

Το fitness το βλέπω σαν μέσο και όχι σαν αυτοσκοπό. 

Όσο είμαστε μέσα στο γυμναστήριο δίνουμε το 100% αυτού που μπορούμε αλλά η ζωή είναι έξω από τα γυμναστήρια.

Πάντα ελλοχεύουν οι κινδυνοι των τραυματισμών υπέρχρησης,της υπερπροπόνησης κλπ. 

Το πράγμα το βλέπουμε μακροπρόθεσμα. 

Μιλάμε για μαραθώνιο,όχι για σπριντ. 

Κρατάμε πάντα δυνάμεις για αργότερα.

- Πρώτα και πάνω από όλα είναι η υγεία. 

Κάτι που υπηρετεί π.χ. την υπερτροφία αλλά αντιστρατεύεται την υγεία είναι εξ ορισμού κακή επιλογή.

- Τέλος δεν είναι μόνο ο εαυτός μας.

 Δεν σταματάμε εκεί.

 Βοηθάμε και τους άλλους.

 Αυτό είναι η αυτοπραγμάτωση.

Αυτά και ευχαριστώ όλους αυτούς που μπήκαν στον κόπο να με στηρίξουν ηθικά όλα αυτά τα χρόνια έστω και γράφοντας δυο μόνο λέξεις.

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


4 comments:

  1. Σε ευχαριστούμε Χρήστο για την προσπάθεια σου όλα αυτά τα χρόνια,μας έχεις βοηθήσει πολύ στο να εμβαθύνουμε στο πεδίο της σωματικής αγωγής μας,εύχομαι καλή δύναμη και στην συνέχεια και να είσαι πάντα υγιής!

    ReplyDelete
  2. Κύριε Χρήστο δε νομίζω κάποιος με στοιχειώδη λογική να μην έχει καταλάβει περί τίνος πρόκειται και που στοχεύει το blog. Κι εδώ να σταματούσε η ανάρτηση στα θέματα, υπάρχει υλικό και πληροφορια για μια ζωή.

    ReplyDelete
  3. Μπράβο φιλε...χτίζεις συνειδήσεις..Να είσαι πάντα καλά!

    ReplyDelete
  4. Μπράβο φίλε,να είσαι πάντα καλά!

    ReplyDelete