20.5.19

Γιατί δεν είσαι ακόμη fit!;






Αν σε ρωτούσα face to face θα μου έδινες σίγουρα την απάντηση αλλά επειδή αυτό δεν είναι εφικτό θα την δώσω εγώ για σένα.


Θα είναι μια από τις παρακάτω στο 95-99% των περιπτώσεων:

- δουλεύω σε 2 δουλειές ρε φίλε για να τα βγάλω πέρα

- η δουλειά μου δεν μου αφήνει ενέργεια για τίποτα

- είμαι άνεργος,έχω θέμα επιβίωσης

- έχω παιδί και το μεγαλώνω μόνος / μόνη

- έχω τρία παιδιά

- έχω κληρονομικό θέμα υγείας

- υπάρχει θέμα ιατρικής φύσης

- η ψυχολογία μου βρίσκεται στα Τάρταρα

- είμαι μεγάλος πια για να αλλάξει κάτι ουσιαστικά.


Όλοι αυτοί οι λόγοι μπορεί να ειναι εύλογοι ή απλά ευλογοφανείς.

Θα επιλέξω το πρώτο ενδεχόμενο και θα σου πω ότι σε καταλαβαίνω απόλυτα.

Απλά θα σου επιστήσω την προσοχή ότι δεν είσαι η μοναδική περίπτωση όπως πιθανότατα θεωρείς. 

Ότι γνωρίζω πολλά άτομα με αντίστοιχα προβλήματα που έκαναν την υπέρβαση και βοηθήθηκαν στο να αμβλύνουν ή και να ξεπεράσουν τα προβλήματα τους.

Δεν είσαι ο πρώτος!

Κάποιες χιλιάδες άτομα το έκαναν πριν από σένα και σου έστρωσαν τον δρόμο.


Δες το και λίγο έτσι:

Αν ας πούμε είσαι άνεργος πότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις δουλειά;

- όταν έχεις πολλά κιλά από παρηγορητικές τροφές και χάλια φυσική κατάσταση που συμπαρασύρει προς τα κάτω την διάθεση και την αυτοεκτίμησή σου;

- ή όταν σφύζεις από ενέργεια και παραγωγικότητα και ο άλλος το βλέπει ξεκάθαρα στα μάτια σου;

Θα μπορούσες να πεις ότι δεν είναι πάντα έτσι,ότι το θέμα μπορεί να είναι πιο σύνθετο αλλά εγώ παίρνω το 95% όχι το 5%.

Ή θα μπορούσες να πεις ότι προτεραιότητα έχουν τα παιδιά σου. 

Όχι πιστεύω!

 Προτεραιότητα έχει η υγεία σου για να μπορείς να κοιτάξεις όπως πρέπει τα παιδιά σου.

Σου ζητώ εδώ να ψάξεις για ρωγμές στην περίκλειστη, περιοριστική λογική σου και ο στόχος αυτού του άρθρου είναι ακριβώς να μεγαλώσει το εύρος τους.

Και θα δεις ότι αυτό που τόσα χρόνια φαινόταν δύσκολο στην πραγματικότητα δεν είναι.

 Είναι δρόμος που τον έχουν διαβεί πολλοί πριν από σένα και τον έχουν καλύτερα στρωμένο για σένα!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας

https://www.facebook.com/totalfitness.christos

http://totalfitness-christos.blogspot.com/





No comments:

Post a Comment