14.5.10

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ






Το να έχεις ένα εντυπωσιακό κορμί δεν είναι κάτι που το προσπερνάς αδιάφορα όσο ολοκληρωμένος άνθρωπος κι αν είσαι.

Ούτε οι επιτυχίες στις σχέσεις σου με το  άλλο φύλο σε χαλάνε!

Αυτά τα δέχομαι σαν ωφέλιμες παρενέργειες της συστηματικής σωματικής άσκησης.

Οι πραγματικοί όμως λόγοι που με κεντρίζουν,με παρακινούν και με κάνουν αδυσώπητα αποφασιστικό και συνεπή ως προς την άσκηση είναι τελείως διαφορετικοί.



1. Δεν θέλω να έχω καμία ανάμιξη με περιπέτειες υγείας,πόνους,γιατρούς,φάρμακα,νοσοκομεία κλπ.

Μέχρι στιγμής τα καταφέρνω άψογα.

2. Θέλω να είμαι στο μάξιμουμ παραγωγικός στη δουλειά μου,στα ποικίλα καθημερινά μου καθήκοντα και σε όλες τις δραστηριότητες και εκφάνσεις της ζωής μου.

3. Μου αρέσει να είμαι κατά το δυνατόν αυτάρκης και ανεξάρτητος. Πραγματικά αδιαφορώ για το πόσα χρόνια θα ζήσω αλλά θέλω να είμαι γερός ως την τελευταία στιγμή.

4. Με ικανοποιεί το να βοηθώ την οικογένειά μου, τους φίλους μου και τον κοινωνικό μου περίγυρο όσο περισσότερο μπορώ.

5. Ειδικά για το παιδί μου θέλω να είμαι εκεί όταν θα  με χρειάζεται.


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




6 comments:

  1. Αγαπητέ Χρήστο,

    κατ' αρχάς συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σου. Είναι πράγματι εξαιρετικό.
    Θα 'θελα να σε 'ρωτήσω κάτι, που υποθέτω είναι η πιο συνηθισμένη ερώτηση και απορία όλων (κυρίων ημών των ανδρών).
    Είμαι λοιπόν 32 ετών, γύρω στο 1.83και 83 κιλά. Προσπαθώ συνεχώς να αυξήσω τη μυική μου μάζα.
    Κάνω βάρη (ακολουθώ τη συμβουλή σου περί των 8 επαναλήψεων) και μάλιστα τις περισσότερες φορές τα κιλά που σηκώνω, είναι διπλά από άλλους που είναι "διπλοί" από εμένα.
    Τρώω αρκετή πρωτεΐνη καθημερινά (γύρω στα 150 γρ.) και το σωματικό λίπος μου είναι περίπου 11%.
    Για να μην αναφέρω ότι παρ' όλο που έχω πολύ δυνατούς κοιλιακούς μείς, δεν είναι πλήρως ορατοί.
    Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τον λόγο που οι μύες μου δεν μεγαλώνουν; και υπάρχει τίποτα άλλο που πρέπει να κάνω τόσο προς αυτή την κατεύθυνση, όσο και προς την εμφάνιση των κοιλιακών μου μυών;
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σου και το ενδιαφέρον σου.


    Κωστής

    ReplyDelete
  2. Διάβασε το αφιέρωμα στα βάρη που γράφω τις τελευταίες μέρες. Διά βασε και το αφιέρωμα στη γράμμωση που έγινε πρίν 2-3 εβδομάδες σε 7 συνέχειες.Εκεί υπάρχουν όλες οι απαντήσεις.

    ReplyDelete
  3. σε ευχαριστώ πολύ Χρήστο.

    Κωστής

    ReplyDelete
  4. Χρηστο καλημερα και συγχαρητηρια για το blog σου..ειμαι νεος σε αυτη την σελιδα και σ'ευχαριστω γτ με εχεις βοηθησει πολυ!συνεχισε την υπεροχη δουλεια σου..1 ερωτηση ηθελα να σου κανω!οπωε εχεις πει κι εσυ οσο αναφορα τα βαρη κι απ'οτι γνωριζω κι εγω οτι ειναι καλυτερα να κανεις βαρη ανα μερα κι οχι καθημερινα και πολυ σωστα!λοιπον εγω κανω 3-4 προπονησεις κικ μποξινγκ την βδομαδα και μετα την προπονηση κανω τα βαρη μου ..μου αρεσει πολυ η γυμναστικη με το βαρος του σωματος πιστευω οτι εχει πολλα οφελη..μπορω την γυμναστικη με το βαρος του σωματος να κανω το προγραμματακι μου καθημερινα ?θα ειναι ενταξει η μηπως το παρακανω?
    Ευχαριστω!

    ReplyDelete
  5. Eξαρτάται από διάρκεια κι ένταση! Φαίνεται όμως μάλλον πολύ!

    ReplyDelete
  6. Σ'ευχαριστω να σαι καλα!συνεχισε την υπεροχη δουλεια σου!

    ReplyDelete