2.5.10

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ: ΜΗΝ ΠΝΙΓΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΑΣ ΣΕ ΥΓΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ!







Εάν θέλετε να παχύνετε ένας από τους πιο ασφαλείς και γρήγορους τρόπους είναι να καταναλώνετε πολλές υγρές θερμίδες.

Όταν λέω υγρές θερμίδες εννοώ:


 Όχι μόνο junk foods όπως :


- αναψυκτικά και ενεργειακά ποτά

- " φυσικούς" χυμούς  και smoothies του εμπορίου

- milk shakes

- frappucino και λοιπούς ευφάνταστους καφέδες των 500 θερμίδων

- αλκοολούχα ποτά ( ευτυχώς το ΔΝΤ βάλθηκε να μας τα κόψει )


...αλλά και  κατά τεκμήριο πιο υγιεινές επιλογές όπως:


- σπιτικούς χυμούς

- γάλα

- πρωτεϊνούχα ροφήματα κλπ.

Το μεγάλο πρόβλημα με τις τροφές σε υγρή μορφή είναι ότι δεν δίνουν το αίσθημα της πληρότητας / κορεσμού,δεν σε χορταίνουν δηλαδή.


Το μαθηματικά βέβαιο είναι ότι θα πάρει κανείς περισσότερες θερμίδες άρα και λίπος.

Επίσης δεν περιέχουν ίνες, έχουν ψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη και βέβαια ελάχιστη θερμογένεση ( κάψιμο θερμίδων κατά την πέψη και αφομοίωση των τροφών)

Προσπαθείτε να τρώτε στερεές τροφές που χρειάζονται μάσημα. Όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο.

Αντιλαμβάνομαι ότι τροφές όπως τα πρωτεϊνούχα ροφήματα είναι βολικά αλλά για να χάσετε λίπος και βάρος θα πρέπει να ξεβολευτείτε!

 Άλλωστε οι περισσότεροι τα καταναλώνουν χωρίς κανέναν απολύτως λόγο.



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

5 comments:

  1. Το αριάνι επιτρέπεται?
    Βρίσκεται σε μια ενδιάμεση φάση (γάλα με γιαούρτι στο περίπου!)
    Επίσης από αλκοόλ ισχύει μόνο το ένα ποτηράκι τη μέρα?

    ReplyDelete
  2. To αριάνι είναι από τις καλύτερες επιλογές!Το ένα ποτηράκι ισχύει αλλά θα το προτιμούσα σε κρασί!

    ReplyDelete
  3. Επειδη ομως κ η μπυρα εχει πολλα θετικα,ενα ποτηρι δε βλαπτει ,ισα-ισα.Νομιζω το καλυτερο ειναι η εναλλαγη,μια μερα μπυρα μια μερα κρασι ,ετσι αποφευγουμε κ τη μονοτονια..γουστα ειναι αυτα..

    ReplyDelete
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΕΙΜΑΙ Η JULIA.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ SITE ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!ΕΧΩ ΟΜΟΣ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ!ΜΕ 2 ΕΝΓΥΜΟΣΕΙΝΕΣ ΠΗΡΑ 33 κλ.ΕΦΤΑΣΑ 105!ΞΕΚΙΝΙΣΑ ΜΕ ΤΡΕΞΙΜΟ ΚΑΙ ΔΥΑΤΡΟΦΗ!ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΡΗ!ΤΟΡΑ ΕΙΜΑΙ 62 κλ!ΑΠΥΣΤΕΒΤΗ ΑΛΑΓΗ!ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΥΣΤΕΒΩ!ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΟΡΑ ΠΟΝΑΙ ΠΟΛΥ Η ΦΤΕΡΝΑ ΜΟΥ--ΕΧΩ -ΑΚΑΝΘΑΣ ΠΤΕΡΝΑΣ!ΣΤΑΜΑΤΙΣΑ ΤΡΕΞΙΜΟ -ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ--ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ--ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΩ!!ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΓΝΟΜΗ ΣΟΥ--ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!

    ReplyDelete
  5. Δοκίμασε σταδιακά και με την έγκριση του γιατρού σου!

    ReplyDelete