27.5.10

ΒΑΡΗ: ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΣΕΤ;








Η διάρκεια των σετ θα πρέπει να είναι μικρή,να μην υπερβαίνει δηλαδή τα 45-60".

Κρατάτε τα σετ σας σύντομα αλλά εντατικά για μέγιστη μυϊκή αύξηση.

Για να υπάρχει η μέγιστη αύξηση των μυϊκών ινών θα πρέπει να ενεργοποιήσουμε το αναερόβιο μας σύστημα για την παραγωγή της απαιτούμενης ενέργειας.

Όταν ένα σετ παρατραβάει σε χρόνο σημαίνει ότι δεν γυμναζόμαστε αρκετά σκληρά/εντατικά.
Δηλαδή δεν μπορείς να κτίσεις όπτιμουμ μυϊκή μάζα με σετ των 90-120". Θα πρέπει να αυξήσεις το βάρος και να συντομεύσεις το σετ.

Όταν αντέχεις ένα σετ των 90-120" σημαίνει ότι ένα σεβαστό μέρος της απαιτούμενης ενέργειας παράγεται από το αερόβιο σύστημα οπότε πες αντίο στη μυϊκή υπερτροφία.

Όταν πηγαίνετε στο γυμναστήριο,μάθετε να γυμνάζεστε έξυπνα:

- όχι μακρόσυρτα σετ!

- όχι πολλές επαναλήψεις!

- όχι πολλά σετ/μυϊκή ομάδα!

- όχι ατέλειωτες ώρες προπόνησης με μια χαοτική λογική!





Να είστε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης



8 comments:

  1. Δεν ειναι λογικο δηλαδη για ενα προγραμμα γραμωσης και μειωσης του λιπους οι επαναληψεις στα βαρη να ειναι μεχρι 15 επαναληψεις σε κυκλυκο προγραμμα??

    ReplyDelete
  2. Πολλές είναι οι 15! Θα έκανα 15 μόνο για μυϊκή αντοχή!

    ReplyDelete
  3. Ego kano 4 set 8 epanaliyis 6 4 4 ta dialimata anamesa sta set den 3epernun to ena lepto! Kala ine 4 set i na ta kano 3?

    ReplyDelete
  4. καλησπερα. Αν μπορεις βαλε βιντεο.

    ReplyDelete
  5. gia tis megales muikes omades to polu 3 set gia tn ka8e askisi kai to polu 4-5 askiseis..gia tis mikres omades opws xeria 3-4..swsta xristo?

    ReplyDelete
  6. ....3-4 askiseis ton 3 set..

    ReplyDelete
  7. Διάβασε το σχετικό άρθρο!

    ReplyDelete
  8. μια απ τις πιο εντυπωσιακές πληροφορίες είναι αυτά τα απλά πράγματα!!!! Σύντομες προπονήσεις των 45 λεπτών!! και όχι υπερβολές! το αντίθετο με ότι βλέπουμε δηλαδή στα γυμναστήρια ...

    ReplyDelete