18.5.10

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ





Ρίξτε επίσης μια ματιά εδώ:

ΤΕΛΕΙΟΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ




Όπως ισχύει και για όλους τους μύες, για να βγουν στο προσκήνιο οι κοιλιακοί πρέπει πρώτα να φύγει ο μπερντές από λίπος που τους καλύπτει.

 Η περίφημη γράμμωση είναι η δυνατότητα να γίνονται οι μύες ευδιάκριτοι, και πως θα γίνει βέβαια αυτό αν κρύβονται κάτω από ένα παχύ στρώμα λίπους;

Οι άνδρες καταριούνται τη φύση τους για τη σαμπρέλα από λίπος με την οποία τους προίκισε,ιδιαίτερα όσο περνάνε τα χρόνια.

Η φύση όμως δεν είχε κακή πρόθεση. Μερίμνησε απλά ώστε να υπάρχει ένα περιθώριο ασφάλειας για επιβίωση  τις εποχές εκείνες όταν η λήψη της τροφής  ήταν κάθε άλλο παρά σίγουρη.

Πως μπορούσε να γνωρίζει η φύση ότι σ'ένα ελάχιστο - για τα γεωλογικά δεδομένα - διάστημα α άνθρωπος από κυνηγός-τροφοσυλλέκτης  θα γίνει η προέκταση του καναπέ του;

Ή ότι τα σπανίζοντα θηράματα-τροφή θα γίνουν μια πλημμυρίδα από μεταλλαγμένες junk foods ικανές να αλλοιώσουν οριστικά και αμετάκλητα όχι μόνο το σώμα του αλλά και το πνεύμα του;

Aδέλφια η γράμμωση των κοιλιακών είναι κυρίως θέμα διατροφής,γι αυτό και οι κοιλιακοί σας περνάνε πρώτα από το τραπέζι σας.

Θα σας συνιστούσα να διαβάσετε προσεκτικά τα 7 άρθρα πάνω στη διατροφή για γράμμωση. Το πρώτο θα το βρείτε εδώ:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗ(1)

 Για να γυμνάσετε τώρα τους κοιλιακούς σας θα ήταν καλό να μείνετε μακριά από τα πληκτικά,ανούσια και αναποτελεσματικά ροκανίσματα και κάθε άλλου είδους αναδιπλώσεις...

ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ: ΚΑΝΩ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ!

... και να ρίξτε το βάρος σας σε λειτουργικές ασκήσεις όπως τα σπριντ,τα πουσάπς,το ανεβοκατέβασμα σκάλας,η μεταβολική προπόνηση με βάρη και οι πολυλειτουργικές ασκήσεις του μέσου κορμού:

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ:ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ


Θυμηθείτε:

Η γράμμωση των κοιλιακών προϋποθέτει δύο κυρίως πράγματα:

καθαρή διατροφή και εντατική αερόβια άσκηση. Μακράν περισσότερο ο κόσμος κολλάει στο πρώτο απ' αυτά!


Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης


http://maconwaterproofing.blogspot.com/
http://monosimacon.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/
http://www.macon.gr/
http://totalfitness-christos.blogspot.co/

11 comments:

Anonymous said...

ego den xero ti lete alla apo tote pou ekopsa tin kaki diatrofi kai arxisa aerovia askisi to mono pou katafera itan na mioso se ena sxetika ikanopiitiko epipedo tin diametro tis mesis mou alla h baka sinexise na ifistate akoma kai tora alla se elaxisto pososto. gia auto kai apofqasisa an bo sta anavolika, xaris auta se ena mina to soma mou egine agnoristo, arxisan na fenonte teratioi kiliakoi kai poli simpagis oxi mono stin kilia alla kai se olo to soma. apo fagito troo tou skasmou, ektos apo glika, anapsiktika, pota kai postes olla ta alla ta tsakizo.

Anonymous said...

φιλε μου..αρχικα συγχαρητηρια για το νεο σου σωμα...και το πως μεσα σε ενα μηνα αλλαξε τοσο πολυ...!!στη συνεχεια ηθελα να σε ρωτησω αν εχεις σκεφτει το εξης: αφου ο οργανισμος δεν μπορει απο μονος του(τουλαχιστον οχι σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα)να καταφερει κατι τετοιο παει να πει πως αυτα ειναι τα φυσικα του ορια και αυτοι οι ρυθμοι που διαπλαθεται(αυτο φυσικα προυποθετει σωστη διατροφη και σωστη ασκηση..πραγμα που δεν κανουν οι περισσοτεροι και απογοητευονται απ τα αποτελεσματα που δε βλεπουν και ετσι καταφευγουν στη ευκολη λυση...τα αναβολικα και γενικα τα ''συμπληρωματα'')και αφου επεμβαινεις στη λειτουργια του οργανισμου με εναν αφυσικο τροπο...ο οργανισμος αντιδρα...ναι μεν βλεπεις τα επιθυμητα αποτελεσματα σε ελαχιστο χρονο...αλλα βλεπεις και πολλα,παρα πολλα ανεπιθυμητα αποτελεσματα τοσο βραχυχρονα οσο και μακροχρονα...και τα μακροχρονα ειναι πολυ σοβαρα...γι αυτο σκεψου καλα και ενημερωσου

NIKOS said...

Το πιο πιθανο ειναι οτι εχεις επηρεασει το ορμονικο σου συστημα,εχεις ανεβασει το ρυθμο του μεταβολισμου σου με τροπο αφυσικο,χαρη σε εξωγενεις παραγοντες-στεροειδη,ανδρογονα,ισως να εχεις παρει και αυξητικη ορμονη,ινσουλινη.Το σιγουρο ειναι οτι δεν γνωριζεις τι ακριβως σκευασματα εχεις παρει και τι επιπτωσεις θα εχουν στην υγεια ,εμφανιση,ψυχοσυνθεση σου σε βαθος χρονου.Οπου δραση,υπαρχει και αντιδραση!!!ΛΟΓΙΚΕΨΟΥ τωρα που εισαι ακομα μικρος,γιατι ο δρομος που διαλεξες ειναι γεματος αγκαθια,και παγιδες,που δυστυχως οι παρωπιδες που σου εβαλαν καποιοι επιτηδειοι,δεν σου επιτρεπουν να δεις.....

chris said...

Φιλε μπραβο για τα αρθα σου..πολυ καλος!
θελω να σου κανω μια ερωτηση και σε παρακαλω αν μπορεις βοηθησε με..λοιπον ειμαι 18 χρονων και αρχισα να γυμναζομαι δηλαδη να κανω σωμα πριν λιγους μηνες..εχω δει μια μικρη διαφορα απλα θελω να σε ρωτησω..ειμαι αρκετα αδυνατος και σκεφτομαι..να αρχισω και να τρωω οτι βρωμικο βρω στα fast food επειδη εχουνε πολλα λιπαρα?μηπως και παρω τιποτα..γιατι εχω πολυ καλο μεταβολισμο και παρολο που τρωω πολυ δεν παιρνω τιποτα!αλλα δεν ειναι υγειηνη διατροφη αυτο και ετσι τα γαμ**ω ολα..

Chris said...

Όχι junk food! Tρώγε καθαρά. Το μόνο εύκολο είναι να παρει κανείς κιλά!

ema said...

Πολυ ωραια αρθρα και απαντησεις!!!Να σας ρωτησω και εγω κατι...ειμαι γυναικα 24 χρονων 1.70 υψος και 53 κιλα.Εχω ξεκινησει ενα χρονο περιπου γυμναστηριο με σκοπο να γραμωσω ολο το σωμα μου και ιδιαιτερα τους κοιλιακους!Αν και τοσο αδυνατη εχω να τονισω οτι εχω κοιλια!Εχω δει αρκετα αποτελεσματα αλλα στην περιοχη της κοιλιας οχι πολλα!καμια συγκεκριμενη συμβουλη?

Anonymous said...

Νομίζω πως μεγαλύτερη σημασία έχει η θέληση και η επιμονή για να πετύχει κανείς τα επιθυμητά αποτελέσματα σε ''φυσιολογικό'' χρόνο. Είναι αλήθεια οτι το πλέον δυσμεταβόλιστο πάχος είναι αυτό της κοιοιακής χώρας! Προσωπικά μου πήρε 1 χρόνο αυστηρής διατροφής και αερόβιας γυμναστικής (τρέξιμο 1 ώρα συνολικά, 2 φορές την εβδομάδα) για να χάσω συνολικά 30 κιλά. Παρ΄ όλα αυτά οι κοιλιακοί μου άρχισαν να φαίνονται στις αρχές του δεύτερου χρόνου, όταν άρχισα να τους γυμνάζω με βάρη, και όχι απλώς με ατελείωτα ροκανίσματα, όπου το μόνο που προσφέρουν είναι ενδυνάμωση χωρίς ''φανερά'' αποτελέσματα! Όσον αφορά το φαγητό, ΜΑΚΡΥΑ από junk food!!! Είναι ότι χειρότερο μπορείτε να κάνετε στον οργανισμό σας, άσχετα από τον μεταβολισμό που έχετε! Θυμηθείτε ότι το παν, είναι η διατροφή! Η βάση της αποτελεί δημητριακά(χωρίς υπερβολικές προσθήκες), άπαχο γάλα (όχι 0%, μπορείτε να πάρετε γάλα πλήρες και να το αραιώσετε με νερό, το ίδιο είναι!!!), αρκετά φρούτα και λαχανικά, ζυμαρικά ή ρύζι (χωρίς λιπαρές σάλτσες), και γενικότερα φαγητά με ελάχιστα ζωικά λιπαρά, γλυκά και τηγανιτά!
Τέλος, συμφωνώ απόλυτα με αντίστοιχα σχόλια: σκεφτείτε καλά και ενημερωθείτε πριν κάνετε χρήση αναβολικών ουσιών. Καλή η ωραιοπάθεια, αλλά υγεία πάνω απ' όλα!

giannis said...

Σε αυτούς τους καιρούς η διατροφή δεν ειναι οικονομικα δυνατή..
ενας λιποδιαλύτης βγαινει πιο φτηνά απο την διατροφή

christos said...

Γιάννη ο καθένας κάνει τις επιλογές του!

Anonymous said...

Ήθελα να απαντήσω στον φίλο πιο πάνω που λέει λόγω των καιρών είναι οικονομικά αδύνατο να κάνεις σωστή διατροφή. Λάθος!!! Δικαιολογία είναι του μυαλού για να δικαιολογήσεις την ανίσχυρη θέληση να αποκτήσεις πειθαρχία στην διατροφή σου. Γιατί σκέψου 500γρ. Γίγαντες κοστίζουν 2,.. ευρώ εγω σου βάζω 3 ευρω. 500γρ προσωπικά μου βγάζουν 5 μερίδες φαγητού που μπορείς να μαγειρέψεις και να συντηρείς στο ψυγείο γιατί είναι και πολύωρη η προετοιμασία του, επίσης βάζεις μέσα και λαχανικά, μυρωδικά κόστους το πολύ 5 ευρώ. 500 γρ. έχουν καπου 25γρ πρωτεινη καλης ποιότητας και φυτικες ινες, συν τα ευεργετικα των λαχανικων και μυρωδικων. Εγω σου βαζω και μια ρεγγα 2 ευρω. Σύνολο 10 ευρω το μεγιστο και θα φας 5 μερες χορτατα!!!

Anonymous said...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΟΠΟΤΕ ΖΥΤΑΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ.ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ, 1.79 ΥΨΟΣ ΚΑΙ 71 ΚΙΛΑ. ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΤΡΩΩ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 5-6 ΓΕΥΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΙΛΑ (ΗΜΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 68 ΤΟΤΕ).ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ.4 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΥΜΝΑΖΩ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑ8Ε ΓΕΥΜΑ ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΚΟΒΩ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (ΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΙΑΝΥΩ 100μ) ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑ8ΩΣ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ 8Α ΣΑΣ ΠΩ:
ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΝΑ ΤΡΩΩ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ (ΚΑΤΑ ΤΙΣ 20.30-21.00 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΕΥΜΑ).ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 1-2 ΤΟΣΤ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΥΡΙ Η ΣΑΛΑΜΙ ΑΠΟ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ(ΣΚΟΠΙΜΑ ΓΙΑ Ν ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΛΙΠΗ).ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΩΩ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΥ Η ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ 2 ΦΕΤΕΣ ΨΩΜΙ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΤΡΩΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΛΑΧΑΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΜΟΥ (ΑΡΑ ΕΧΩ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ) ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ.ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΦΑΓΗΤΑ ΠΟΥ ΤΡΩΩ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΤΡΩΩ JUNK FOOD ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑ8Ε ΜΕΡΑ ΠΙΝΩ ΧΥΜΟ ΒΥΣΣΙΝΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΛΚΟΟΛ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΠΝΙΖΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΩΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΜΙΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑ Η ΚΑΣΕΡΟΠΙΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΠΑΡΟΛΟ ΑΥΤΑ Η ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΗ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΣΦΙΓΚΟΜΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ...ΟΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΩ ΤΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΥΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ(ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΙ ΝΑ ΦΑΩ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΤΑ ΔΥΟ ΓΕΥΜΑΤΑ ).

ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ 8Α Η8ΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ:

ΑΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΦΕΤΕΣ ΨΩΜΙ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑ8ΕΙΑ ΜΟΥ (ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΙ 8Α ΦΑΩ) Η ΟΙ ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΣΕΡΟΠΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΤΗΝ ΣΧΟΛΗ Η Ο ΧΥΜΟΣ ΒΥΣΣΙΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΠΑ?
ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΒΟΛΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ(ΔΗΛΑΔΗ ΥΣΤΕΡΩ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ)?
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ 8ΕΛΕΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ(ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΩ ΛΑ8ΟΣ...ΕΞΑΛΟΥ ΠΡΟΣΠΑ8Ω ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΙΛΑ)

ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΙΛΑ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ 8Α ΧΑΣΩ ΚΙΛΑ(ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ 8ΕΛΩ)?
ΤΕΛΟΣ, 8Α ΣΑΣ ΗΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΑΝ ΜΟΥ ΛΥΝΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗΣ ΜΟΥ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΝΩ ΛΑ8ΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΥΤΑ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!