22.5.10

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: ΑΚΡΩΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ (1)






1. Οι γραμμωμένοι κοιλιακοί είναι σαφώς περισσότερο θέμα διατροφής και λιγότερο θέμα άσκησης.

 Για το λόγο αυτό χρειάζεται κανείς ισχυρή αυτοπειθαρχία για να αποκτήσει γραμμωμένους κοιλιακούς ενώ θεωρείται πιο εύκολο να αποκτήσει μυϊκό όγκο,αντοχή,δύναμη κλπ.

2. Στην ουσία η κύρια επιδίωξη είναι ένα χαμηλό ποσοστό σωματικού λίπους για να μπορέσουν οι κοιλιακοί να είναι εμφανείς κάτω από το υποδόριο λίπος.

3. Η τοπική απώλεια λίπους δεν είναι εφικτή! 

Το σώμα μας είναι βιολογικά ρυθμισμένο να χάνει το λίπος από παντού όπως ακριβώς αφαιρείται ένα στρώμα από ένα κρεμμύδι.

4. Για το λόγο αυτό οι κλασικές ασκήσεις κοιλιακών που βασίζονται σε ατελείωτες επαναλήψεις με ροκανίσματα,διπλώσεις κλπ. κρίνονται επιεικώς ως ατελέσφορες,αναποτελεσματικές και κακή επένδυση του χρόνου του αθλούμενου.

5. Οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι αυτές που τους γυμνάζουν με μεγάλη ένταση και σαν σύνολο με άλλες μυϊκές ομάδες. Ενδεικτικά αναφέρω:

- τα σπριντ και ιδιαίτερα τα σπριντ σε ανηφόρα

- τα σπριντ σε σκάλα

- οι λειτουργικές ασκήσεις κορμού που γίνονται με το σωματικό μας βάρος

- τα πουσάπς και κυρίως ο σταυρός και τα πουσάπς με βαράκια που στρεσάρουν τους κοιλιακούς μοναδικά

- κάποιες εστιασμένες ασκήσεις όπως oι άρσεις ποδιών και γονάτων στο μονόζυγο

- τα υπεραποτελεσματικά εμπρόσθια καθίσματα στα οποία το κέντρο βάρους μετατοπίζεται περισσότερο μπροστά πράγμα που αναγκάζει τους κοιλιακούς να δουλέψουν σταθεροποιητικά σε πολύ μεγάλη ένταση.

Τέλος του 1ου μέρους




Να είστε υγιείς και να γυμνάζεστε!


Χρήστος Στρογγύλης




3 comments:

  1. Οι δυνατοί και γραμμωμένοι κοιλιακόι,φίλε Χρήστο,είναι δύσκολο να αποκτηθούν αλλά όχι και ακατόρθωτο.Οι περισσότεροι προτιμούν τις κλασσικές ''παιδικές'' ασκήσεις κοιλιακών όπως είπες και εσύ.Επιπλέον αγνοούν το λίπος στην περιοχή της μέσης με αποτέλεσμα να μην βλέπουν αποτελέσματα και τελικά να τα παρατούν.Ασχολούμαι με την γυμναστική 14 χρόνια περίπου και μπορώ να πω πόσο δύσκολο έιναι να τους αποκτήσεις και πόσο εύκολο να τους χάσεις.Αν θες δες και το δικό μου post με συμβουλές για την περιοχή της κοιλιάς
    http://criss90-blog.blogspot.com/2010/06/blog-post_14.html

    ReplyDelete
  2. σπριντς σε σκαλα πολυκατοικιας ?

    ReplyDelete
  3. Αν δεν είναι εύκολο αλλού,ναι!

    ReplyDelete