12.5.10

ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ








Διαβάστε επίσης:

ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΛΙΠΟΥΣ (2ο μέρος)

 Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗ(4)

Τόσο η σωματική άσκηση όσο και διατροφή που συνιστώνται για γράμμωση είναι ίδιες για άνδρες και γυναίκες.

Στα ανωτέρω links θα βρείτε ένα πλούτο πληροφοριών που θα κάνουν την υπόθεση γράμμωση αρκετά πιο απλή και εφικτή.

Απλός είναι ένας στόχος όταν γνωρίζεις πολύ καλά τις τακτικές και στρατηγικές για να τον πετύχεις.

Γνωρίζεις προς τα που πρέπει να βαδίσεις!

Το ότι όμως είναι απλός δεν σημαίνει ότι είναι και εύκολος. Για πολλά θέματα  στη ζωή μας γνωρίζουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε αλλά για μια πληθώρα από διαφορετικούς λόγους δεν  κάνουμε τίποτα. 

Οι γυναίκες βέβαια - για να επανέλθουμε στο θέμα μας - αποκτούν γράμμωση δυσκολότερα από τους άνδρες για τους εξής λόγους:

- έχουν μικρότερη μυϊκή ανάπτυξη λόγω ορμονικών διαφορών

- η σωματική τους σύνθεση είναι διαφορετική γιατί είναι γενετικά προκαθορισμένο να έχουν περισσότερο αναλογικά λίπος

- δεν χρησιμοποιούν επαρκή βάρη λόγω του παντελώς αβάσιμου/αστήρικτου  φόβου για απόκτηση υπερβολικού μυϊκού όγκου

- δεν γυμνάζονται με την ίδια ένταση όπως οι άνδρες.

Όσες όμως το επιδιώξουν με σύστημα μπορούν να αποκτήσουν μια αξιοπρεπή γράμμωση.

Το αν αξίζουν οι κόποι και η στρατιωτική πειθαρχία που χρειάζεται για κάτι τέτοιο είναι άλλο θέμα!


Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης























5 comments:

  1. Αγαπητέ Χρίστο επισκέπτομαι καθημερινά το μπλογκ σου κι ομολογώ είναι απο τα αγαπημένα μο. Ωστόσο δεν μπορώ να μην μπερδεύομαι! Έχω ύψος 1.56 και είμαι στα 50 κιλά. Εδώ και 6-7 χρόνια γυμνάζομαι και τελευταίο χρόνο και με λίγα βάρη. Τρώω όσο πιο υγιεινά μπορώ αν και υπαάρχουν και οι βουλιμικές τάσεις! αντιλαμβάνομαι ότι έχω αρκετό μυικό ιστό σε σχ΄σεη με άλλες γυναίκες αλλά το σώμα μου δε δείχνει ούτε ιδιαίτερα γραμμωμένο ούτε 50 κιλα! δείχνω να θέλω να χάσω 3-4 κιλά λίπους και δεν φεύγουν με τίποτα.τι άλλο να κάνω? υπολ'ογισα ότι πρέπει να παίρνω γύρω στις 1500-1600 θ καθημερινά. αλλα γενικά δε βλέπω αποτέλεσμα.

    ReplyDelete
  2. Αύξησε σταδιακά τη διάρκεια και την ένταση της σωματικής άσκησης. Η γράμμωση δεν είναι εύκολη υπόθεση!

    ReplyDelete
  3. χρηστο, θα μου κανεις μια χαρη?
    η γυναικα της φωτο του αρθρου αυτου εχει το σωμα των ονειρων μου!!!
    ετσι οπως τη βλεπεις, πες μου ποσο υποθετεις το ποσοστο λιπους τη, τα κιλα της με βαση ενα υψος που ορισε εσυ αυθαιρετα ετσι που τη βλεπεις!!!
    πλιιιιιιιιιιιιζ, αγαπητε χρηστο! καιγομαι!:)))))))))))))))))))))))))
    ευχαριστωωωω προκαταβολικααα!

    ReplyDelete
  4. Καλησπερα.Ειμαι γυναικα 53 κιλα και γυμναζω κοιλιακους 2 χρονια,δεν τρωω πολλα λιπαρα κανω αρκετα υγιής διατροφη αλλα δεν εχω γράμμωμενους κοιλιακους,ισα που τους νιωθω σκληρους...Δεν φαινονται καθολου..Μπορεις να μου εξηγησεις τι φταιει η τι να κανω για να γραμμωθουν;Ευχαριστω

    ReplyDelete
  5. Μαρία οι κοιλιακοί είναι μια πολυπαραμετρική υπόθεση! Γενικά χρειάζεται να ρίξεις το ποσοστό του σωματικού σου λίπους.Διάβασε αυτό:

    http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2010/12/blog-post_1024.html

    ReplyDelete