5.3.10

ΒΑΡΗ: ΘΑ ΚΑΨΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΙΠΟΣ ΜE ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ;







Οι συχνές επαναλήψεις με τα βάρη δεν είναι και η καλύτερη επένδυση από πλευράς χρόνου.

 Με τα βάρη κανονικά θα πρέπει να φροντίζουμε ώστε να μην υπερβαίνουμε τις 8-10 επαναλήψεις.

Αν ο στόχος είναι κύρια το κάψιμο λίπους τότε θα μπορούσαμε να δώσουμε το βάρος στην αερόβια άσκηση που είναι σαφώς αποτελεσματικότερη προς αυτήν την κατεύθυνση.

Τα βάρη μας δίνουν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα που είναι μεταβολικά πολύ πιο ενεργή από το λίπος.

Επίσης όπως έχουμε δει μια καλή προπόνηση με βάρη ανεβάζει το μεταβολισμό μας για αρκετές ώρες μετά το τέλος της.

Και τα δύο αυτά επακόλουθα προϋποθέτουν μεγάλα βάρη και άρα χαμηλές επαναλήψεις.

Άρα οι πολλές επαναλήψεις όχι μόνο δεν βοηθούν σε περισσότερο κάψιμο λίπους αλλά μάλλον το αντίθετο!

Ρίξτε μια ματιά εδώ:



ΜΕΤΑΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ


 
 Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



2 comments:

  1. φιλε μου ειμαι ποια πεπισμενος ποια οτι υπαρχει ποια νοιμα στο facebook.
    και αυτο οφειλετε βασικα σε σενα χριστο με τις χρησιμες ανακοινωσεις που ανεβαζεις στο face και βοηθας πολυ κοσμο οπως βοηθειθηκα και εγω.
    θελω αν μπορεισ να μου πεις αν πρατω καλα σε ενα προγραμμα που κανω με βαρη 45΄.σημειοτεων ειμαι ενας δρομεας μεγαλων αποστασεων βουνου ,και δεν ξερω αν τοπρογραμμα αυτο ειναι καλο η πρεπει να μειωσω τις επαναληψης ειμαι 42 χρον.75 κιλα :1)ωμοι 4*14αλτηρες 10 κιλων ορθιος 2)σκουοτσ καθησμ αλτηρες 15 κιλων ο καθεν σετ 6*16 3)παγκος στηθος μπαρα 43 κιλ 5*14 4)δικεφαλος μηχανιμα με ιμαντα 4*16
    5)αρσης θανατου μπαρα 45κιλ 4*16.
    6)αλτηρακια 15 κιλων προβολες 4 14.
    αυτο ειναι το προγραμμα που κανω θελω να μου πεις μηπως πρεπει να μειωσο τις επαναληψεις?δεδωμενου οτι τρεχω και σκοπος μου ειναι να βελτιοθω σε αυτον τον τομεα .

    ReplyDelete
  2. Ορθώς πράττεις! Τα βάρη είναι εκ των ων ουκ άνευ ακόμη και για τους δρομείς αποστάσεων! Συνέχισε!

    Χίλια ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια!

    ReplyDelete